Izvor: Blic, 27.Maj.2015, 11:20 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Evo zašto je Rijana tako često na naslovnim stranama
Istraživanje koje je sprovela kompanija WWD pokazalo je da se izdanja časopisa na čijim je naslovnim stranama zvezda sa Barbadosa prodaju bolje od ostalih.
Naime, martovsko izdanje časopisa Harper’s Bazaar sa Rijanom na naslovnoj strani zabeležilo je prodaju veću za 0.8 odsto u odnosu na ostala martovska izdanja.
U broju prodatih primeraka to znači da je ovogodišnji martovski "Harper’s Bazaar" prodat u 120.000 primeraka više u odnosu na ostale brojeve časopisa >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << objavljene prethodnih martova.
Rijana je donela veću prodaju i časopisu "Vogue", kada se u martu 2014. godine slikala za njihovu naslovnu stranu.
Poređenja radi, taj broj bio je prodavaniji za 11.2 posto u odnosu na ovogodišnje martovsko izdanje na čijoj su naslovnoj strani bile Tejlor Svift i Karli Klos.
Zbog toga ni ne čudi što je Rijana i dalje tako često na naslovnim stranama, iako je poslednji album objavila 2012. godine.