Ruska mašinerija menja pruge brže od plana

Izvor: B92, 30.Maj.2016, 08:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Ruska mašinerija menja pruge brže od plana

Vranje -- U proteklih mesec dana na dve deonice železničkog Koridora 10 između Vranja i Preševa čija je dužina 31,4 kilometra zamenjeno 11 kilometra koloseka.

"Radovi na rekonstrukciji deonica Vranjska Banja – Ristovac, dužine od 17,7 kilometara i Bujanovac – Bukurevac, dužine od 13,7 kilometara, koji se finansiraju iz ruskog kredita za modernizaciju srpske železnice, počeli su 18. aprila, izjavio je direktor >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << Medija centra Železnice Srbije Nenad Stanisavljević.

Izvođač radova je kompanija Ruskih železnica "RŽD intenacional", rekao je Stanisavljević.

On je za agenciju Beta izjavio da je na deonici Vranjska Banja – Ristovac, gde je već zamenjeno šest kilometara starih šina novim kolosekom, do sada završeno 20 odsto više radova nego što je predviđeno, dok se na deonici Bujanovac – Bukurevac, gde je do sada zamenjeno pet kilometara novog koloseka, radovi odvijaju predviđenom dinamikom.

"Rekonstrukcija i modernizacija južnih železničkih deonica na Koridoru 10 odvija se uz primenu savremene ruske tehnologije polaganja koloseka, kao i moderne i nove mehanizacije proizvedene u ruskim fabrikama specijalno za realizaciju srpskih projekata“, kazao je Stanisavljević.

Radovi na rekonstrukciji najugroženijih deonica na južnom delu železničkog Koridora 10, koji podrazumevaju zamenu celokupnog koloseka, predviđaju i rekonstrukciju deonice Vinarci – Đorđevo kod Niša u dužini od 15 kilometara, a vrednost projekta rekonstrukcije sve tri deonice je oko 26,4 miliona dolara, što se finansira iz ruskog kredita za modernizaciju srpskih železnica.

Radovi se odvijaju u dve faze, u toku je rekonstrukcija i modernizacija deonica Vranjska Banja – Ristovac i Bujanovac – Bukurevac, koja je počela 18. aprila, a nakon što ovaj posao bude završen počeće rekonstrukcija i treće deonice izmedju stanica Vinarci i Đorđevo kod Niša.

Zbog radova na dve deonice između Vranja I Preševa od 18. aprila zatvoren je železnički saobraćaj za putničke vozove prema Skoplju i Solunu, a teretni saobraćaj se odvija na po 36 sati.

Međunarodni putnički železnički saobraćaj će ponovo biti uspostavljen prema Skoplju I Solunu od juna do septembra, tokom letnje turističke sezone, kada će se raditi rekostrukcija pruge samo na radovima koji ne zahtevaju obustavu železničkog saobraćaja i to u stanicama Leskovac, Vranjska Banja, Vranje, Bujanovac i Bukurevac.

Predviđeno je da druga faza radova na rekonstrukciji koloseka na deonicama između Niša i Preševa počne u septembru ove godine I trajaće do maja 2017. godine, kada se očekuje završetak rekonstrukcije i modernizacije svih 46 kilometara na tri deonice južnog dela železničkog Koridora 10.

Nastavak na B92...






Povezane vesti

Ruska mašinerija menja pruge brže od plana

Izvor: JuznaSrbija.info, 30.Maj.2016

U proteklih mesec dana na dve deonice železničkog Koridora 10 između Vranja i Preševa čija je dužina 31,4 kilometra zamenjeno 11 kilometra koloseka..."Radovi na rekonstrukciji deonica Vranjska Banja – Ristovac, dužine od 17,7 kilometara i Bujanovac – Bukurevac, dužine od 13,7 kilometara,...

Nastavak na JuznaSrbija.info...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.