Volvo najavio trocilindrične motore

Izvor: Nacionalna klasa, 21.Sep.2014, 02:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Volvo najavio trocilindrične motore

Volvo je potvrdio da će do kraja ove decenije početi da proizvodi trocilindrične motore, posle premijere svih četvorocilindričnih verzija iz Drive-E porodice do 2016. godine.

Trocilindrični turbo motori zapremine 1,5 litara biće namenjeni modelima S60 i V60, a možda i SUV modelu srednje veličine XC. Ovi agregati biće ključna komponenta hibridnih pogonskih sklopova u prvoj polovini sledeće decenije.

Ove informacije saopštio je šef odelenja za globalne pogonske >> Pročitaj celu vest na sajtu Nacionalna klasa << sklopove u Volvu Derek Krab (Derek Crabb). On nije rekao koliko će varijanti biti napravljeno, ali je jasno da ponuda ovih motora neće biti obimna kao porodica novih dvolitarskih motora. Oni će se praviti u četiri varijante, plus pojačane Polestar verzije.

“Moguće je da će se novi motori naći u S60, ali ne dalje od toga. U ovom trenutku nisu planirani za veće XC automobile. Nije reč o snazi, nego o obrtnom momentu”, rekao je Krab. On je potvrdio da će trocilindrični motori imati ključnu ulogu u ostvarivanju cilja o smanjenju prosečne emisije CO2 Volvovih modela na 75g/km do sredine sledeće decenije.

“Naš prosek sada je 120g/km CO2 u Evropi. Do 2020. godine moraćemo da se spustimo na 95g/km, a u Australiji na 75g/km. Ako inženjerski posao bude odrađen dobro, moguće je spustiti emisije na 95g/km CO2 bez elektrifikacije”, rekao je Krab. On je rekao da se nada da će elektrifikovana vozila do 2025. godine biti komercijalno isplativija i da će trocilindrični motori tada biti neophodni.

Četiri verzije novih četvorocilindričnih benzinskh i dizelskih motora podeljeni su u bazne, niže, srednje i jače varijante po količini snage koju isporučuju. Dizelaši imaju jedan ili dva turba, a benzinci jedan turbo, osim najsnažnijeg T6 agregata.

Krab je potvrdio da se povećanje snage novih motra iz Drive-E porodice planira na svake dve godine. Nova Volvova korporativna konstrukcija automobila omogućava ugradnju klasičnog motora na prednju osovinu i električnog agregata na zadnju.
Pogledaj vesti o: Volvo

Nastavak na Nacionalna klasa...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nacionalna klasa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nacionalna klasa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.