Prijave za Sajam partnerstva

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 21.Nov.2014, 09:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Prijave za Sajam partnerstva

Organizacije, socijalna preduzeća i javne ustanove do 1. decembra mogu da se prijave za učešće na šestom sajmu partnerstva, u organizaciji Foruma za odgovorno poslovanje i Smart kolektiva. Učesnici Sajma imaće jedinstvenu priliku da predstavnicima poslovnog sektora i ostalim posetiocima predstave svoje projekte i konkretne predloge za saradnju.

Sajam partnerstva održava se 16. decembra u Beogradu, u okviru godišnje konferencije o društveno odgovornom poslovanju. Učešće >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << na Sajmu je besplatno, a 15 organizacija sa najboljim i najkonkrentnijm ponudama za saradnju dobiće priliku da se predstave poslovnom sektoru. Za učesnike će biti organizovana radionica kako bi se što bolje pripremili za predstavljanje.

Rok za prijavljivanje je 1. decembar 2014. a prijavni formular može da se preuzme na ovom linku.

Sajam partnerstva ima za cilj da podstakne međusobno zbližavanje sektora i uspostavljanje saradnje, jer se zajedničkim delovanjem može bolje i efikasnije odgovoriti na složene društvene izazove.

Ovogodišnji CSR Forum i Sajam partnerstva deo su šire inicijative promovisanja i podsticanja međusektorske saradnje i razvoja odživog i inovativnog civilnog društva u Srbiji, koju Smart kolektiv sprovodi uz podršku USAID-a. Pokrovitelj konferencije CSR Forum je kompanija Coca-Cola Hellenic, partner konferencije je Societe Generale banka Srbija.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.