Kategorije
Vaš glas
U fokusu
Regioni
Izvori


Kako izgleda to?

Arhiva

Korisnicki servisi

Naši sajtovi

Prijatelji sajta


Sporijim konzumiranjem hrane protiv gojaznosti  

20.Jan.2010, 11:20, Izvor: Radio Televizija Vojvodine      Sporijim konzumiranjem hrane protiv gojaznosti

STOKHOLM - Konzumiranje hrane manjom brzinom omogućava efikasno suzbijanje gojaznosti, pokazali su rezultati švedskog istraživanja.

Grupa švedskih naučnika iz instituta "Karolinska" u Stokholmu je konstatovala, tokom istraživanja sprovedenog na grupi adolescenata, da oni imaju naviku da jedu prebrzo.

Na njima je potom primenjen uređaj nazvan "mandometar", koji su razvili >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << švedski naučnici, a služi za registrovanje brzine konzumiranja hrane, prenela su francuska glasila.

Naučnici su konstatovali da je godinu dana nakon korišćenja mandometra, kod ispitanika došlo do smanjenja brzine konzumiranja hrane za 11 odsto, kao i indeksa njihove telesne mase za 2,1 procenat, dok im se povećao i nivo dobrog holesterola.

To poboljšanje se čak održalo i nakon šest meseci od prekida korišćenja uređaja.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...   
Losa vest 0 Dobra vest 0 I drugi pišu o ovome:

SrbijaNet.rs: Sporijim konzumiranjem hrane do vitke linije



Sporijom ishranom do vitkije linije  

20.Jan.2010, Izvor: B92 Sporijom ishranom do vitkije linije

Konzumiranje hrane manjom brzinom omogućava efikasno suzbijanje gojaznosti, pokazali su rezultati jednog švedskog istraživanja.
Grupa švedskih naučnika iz instituta "Karolinska" u Stokholmu konstatovala je, tokom istraživanja sprovedenog na grupi adolescenata, da oni imaju naviku da jedu prebrzo.
Na njima je potom primenjen uređaj nazvan "mandometar", koji su razvili...

Nastavak na B92... Losa vest 0 Dobra vest 1

Jedi sporije i sačuvaj vitku liniju  

20.Jan.2010, Izvor: Mondo Jedi sporije i sačuvaj vitku liniju

Konzumiranje hrane manjom brzinom omogućava efikasno suzbijanje gojaznosti, pokazalo je istraživanje.

Nastavak na Mondo... Losa vest 0 Dobra vest 1



Pogledaj prvu stranicu sajta Vesti.rs za najnovije vesti

Dodajte komentar

Anti-SPAM zaštita: koliki je zbir brojeva jedan i dva?
(uneti brojku slovima, na primer: PET)


Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.
Vaši prijatelji prate vesti i preko Facebook-a.
Prikljuci se i ti !