Izvor: Kurir, 08.Jul.2015, 05:33 (ažurirano 02.Apr.2020.)
SUMNJIVO U ŽELEZNICI: Muljanjem zaseli na nove funkcije!
„Infrastrukturu“ vodi potpisnik „naduvanih“ ugovora za kredite Goran Maksić, dok je direktor „Srbija voza“ Jugoslav Jović umešan u problematične nabavke i remont lokomotiva
BEOGRAD - Nove firme „Železnica Srbije“ vodiće kadrovi koji su učestvovali u poslovima kojima je, kako se sumnja, ova državna kompanija oštećena za milionske sume.
Goran Maksić, koga je Vlada Srbije postavila za v. d. direktora „Infrastrukture“, potpisao je ugovor o sporno >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << uvećanom ruskom kreditu. Miroljub Jevtić, novi v. d. direktora „Srbija karga“, bio je na visokim funkcijama kad su potpisivani štetni ugovori o modernizaciji pruge, dok je, i pored umešanosti u problematičnu nabavku 21 voza i remont lokomotiva, Jugoslav Jović postavljen da upravlja preduzećem za prevoz putnika „Srbija voz“, potvrđeno je našem listu iz više izvora sa železnice. Pomenute tri firme sada, uz matično preduzeće, čine „Železnice Srbije“.
Grehovi
Izvori našeg lista ukazuje da je Goran Maksić bio jedan od potpisnika aneksa ugovora o ruskom kreditu vrednom oko 90 miliona evra.
- Aneks je bio sporan jer su neke cene „naduvane“ i tri puta. Zato i nisu hteli da ga potpišu bivši izvršni direktori Predrag Janković i Svetozar Ćapin, koji su potom smenjeni- tvrdi sagovornik Kurira.
Železničari
NEMA NEPRAVILNOSTI
Miroljub Jevtić kaže za Kurir da nema nikakve veze s remontom pruge i dodaje da nije bilo nikakvih nepravilnosti.
- Ne znam za taj problem, nikad me niko nije obavestio o tome - istakao je on. Jevtić je naveo da ŽS moraju da idu napred i da će sve učiniti da „Srbija kargo“ posluje po tržišnim principima. Iz ŽS kažu da Jović nije pripremao tender za remont lokomotiva, pa nije mogao da favorizuje nijednu firmu, a da je Gorana Maksića ovlastilo ministarstvo da potpiše ugovor s Rusima jer „Železnice“ tada nisu imale direktora.