STUDENTU ODBIJENA REKLAMACIJA: Ni kompjutera, ni novca

Izvor: Večernje novosti, 17.Jan.2017, 13:55   (ažurirano 02.Apr.2020.)

STUDENTU ODBIJENA REKLAMACIJA: Ni kompjutera, ni novca

Studentu računarskih tehnika iz Crvenke odbijena reklamacija uređaja u garantnom roku. Servis tvrdi da je laptop poliven tečnošću i otvaran CRVENKA - Student računarskih nauka Miljan Rakita iz Crvenke upao je u nevolju sa laptopom, kupljenim za 260.000 dinara, koji se pokvario u garantnom roku, ali je nadležni servis odbio reklamaciju. Miljan je upućen da laptop sa neotklonjenim kvarom preuzme u prodavnici, u kojoj ga je u februaru prošle godine kupio, a krajem decembra >> Pročitaj celu vest na sajtu Večernje novosti << predao radi popravke. Prilikom kupovine u prodavnici “Gigatron” u Beogradu, Miljan je dobio neverovatnu garanciju da će laptop “asus”, ukoliko se pokvari u roku od godinu dana biti popravljen, a pun iznos novca biti vraćen! Prodavac je pritom i garantovao da će kupac još pet godina posle toga imati pravo na besplatnu popravku ako se desi bilo kakav kvar, ali u tom periodu bez vraćanja para. Međutim, servis kojem je prodavnica prosledila laptop, izvestio je Miljana da uređaj “ne podleže uslovima Ugovora o prodaji”!? Miljan je dobio pisano obrazloženje da je reklamacija odbijena jer je laptop poliven, a telefonom mu je saopšteno da je uređaj otvaran. Obe tvrdnje Miljan kategorički pobija. - Mesec i po dana pre nego što sam ga 29. decembra odneo na reklamaciju, laptop je, kad ga stavim na punjenje, pokazivao i da se puni i da se prazni. To je trajalo četiri- pet puta nedeljno, ali sam to ignorisao. Onda se dogodilo da je napunjenost baterije bila šest odsto, a na punjaču je pala na tri odsto, i laptop se odjednom ugasio. Pozvao sam prodavnicu, gde su mi rekli da donesem laptop - priča Rakita, student Računarskog fakulteta u Beogradu.NEMA DRUGE, ANGAŽOVAĆU ADVOKATA RAKITA se za pomoć obratio Udruženju za zaštitu potrošača, od kojeg je dobio odgovor da se veštačenjem može utvrditi da li je laptop otvaran i poliven, ali ne i ko je i kada to učinio. On je odlučan da ne preuzme nepopravljeni uređaj i da ostvari garanciju, radi čega će zatražiti intervenciju tržišne inspekcije i angažovati advokata. Prema njegovim rečima, momak koji je primio laptop u prodavnici “Gigatrona”, slikao je uređaj sa svih strana, “i konstatovao samo sitne, nebitne spoljašnje ogrebotine od upotrebe”. - Prodavnica je prosledila laptop servisu, odakle mi je 6. januara stigla poruka da je uređaj poliven. Laptop sam jedini ja koristio, i znam da na njega ništa nije prosuto. U telefonskom razgovoru 8. januara tražio sam da mi servis pošalje fotografije sa dokazima da je laptop poliven. Veza se u tom momentu prekinula, a kad sam ponovo nazvao, rečeno mi je da je uređaj i otvaran, i to je sad glavni argument servisa - navodi Rakita. Snimci sa flekama od tečnosti u laptopu stigli su Miljanu 10. januara, a pismeno obaveštenje da je uređaj otvaran nije dobio. - Foto “potvrde” da je laptop poliven za mene su jedino dokazi da su u servisu otvarali uređaj. Ja to sigurno nisam uradio, jer zašto bi iko otvarao laptop za koji ima garanciju da će biti popravljen i novčano potpuno nadoknađen. U prodavnici, pokrivenoj kamerama, trebalo je na licu mesta da provere da li je uređaj otvaran i u kakvom je stanju, a ne da mi servis, s kojim nemam nikakve veze jer od njega nisam kupio laptop, oduzima garanciju - ogorčen je Miljan.

Nastavak na Večernje novosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Večernje novosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Večernje novosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.