Izvor: Blic, 28.Jul.2009, 04:10

Reganove vežbe za istezanje

Reganove vežbe    za istezanje

Prikazaćemo vam deo Reganovih vežbi, koje se rade kada prođe bolna faza i služe za istezanje kičmenih, tj. leđnih mišića i istovremeno jačanje trbušnih mišića.



Vežbe se rade u laganom ritmu sa pažnjom na korektan početni položaj i pravilno izvođenje pokreta. Pri izvođenju vežbi udah je u relaksirajućem položaju, a izdah pri kraju napora.

Vežbe se rade u serijama sa određenim brojem ponavljanja. U zavisnosti od godina i konstitucije, >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << treba prilagoditi napor tako da vežbanje pričinjava zadovoljstvo.

-Lezite na leđa - karlicu zarotirajte tako da se ispravi lumbalna krivina - noge su savijene u kolenima, prihvatate jednu nogu rukom, zatim isto uradite i sa drugom nogom.

-Privlačite kolena i podižete se do granične tačke, a zatim se vratite u početni položaj.

-Karlicu zarotirajte tako da se ispravi lumbalna krivina - podignite jednu nogu ispravljenu u kolenu, sa zategnutim stopalom pod uglom od 90 stepeni do granične tačke, vratite nogu u početni položaj. Ponovite sa drugom nogom.

Nastavak na Blic...


Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.