Dionica Ljig-Preljina – Put kraći, a putovanje Sandžaklija duže

Izvor: SandzakPress.net, 24.Apr.2017, 13:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Dionica Ljig-Preljina – Put kraći, a putovanje Sandžaklija duže

Novim putem se brže stiže, ali se i duže čeka. Zbog nove dionice auto-puta od Ljiga do Preljine autobusi do Užica putuju i po pola sata kraće, ali putnici čije su destinacije Priboj, Prijepolje ili Nova Varoš, zbog ovog “ubrzanja” moraju da provedu više vremena na peronu u gradu na Đetinji. Kako kažu nadležni, tako će biti sve do oktobra, dok se ne usvoje novi redovi vožnje, koji će uračunati i “skraćenje” puta. Bez obzira na skraćenje puta zbog otvaranja nove saobraćajnice >> Pročitaj celu vest na sajtu SandzakPress.net << od Ljiga do Preljine, putnici u Novu Varoš i druga mjesta jugozapadne Srbije i dalje stižu po starom redu vožnje. – Do Nove Varoši autobusima putujemo kao i ranije – Marija B. (36) iz Nove Varoši. – Završetak ovog dijela puta mnogo nas je obradovao, ali kada je riječ o trajanju putovanja, mi zasada od toga nemamo koristi. Autobusi, istina, brže stižu, ali u stanicama Požega i Užice, moraju da “odmaraju” da bi ispoštovali red vožnje. A, on je još po starom, pa smo za vaskršnje praznike u Požegi čekali 15 minuta, a u Užicu gotovo pola sata. Ispada da je tajming otvaranja nove dioenice bio loš za prevoznike. Jer, se ciklus za dobijanje “zelenog svjetla” za nove polaske i izmjene u redu vožnje koji inače traje gotovo godinu dana, okončao samo mjesec dana prije završetka ovog dijela auto-puta. Preusmjeravanje postojećih redova vožnji novom trasom “Ljig – Preljina” biće završeno tek u oktobru. Milan Radibratović, vlasnik “Gaga tursa”, kaže da su prevoznici predali svoje predloge za novi red vožnje, ali da su do njegovog usvajanja u obavezi da poštuju stari. – Mi se trudimo da ispoštujemo postojeći red vožnje, ali to nije uvijek lako – priča Radibratović. – Dešava se da vozač u Užice stigne 15 ili 20 minuta ranije i onda mora da sačeka vrijeme polaska. Nekada uopšte nema zadržavanja, jer se dogodi da na Ibarskoj magistrali bude gužva, pa se taman nadoknadi to vrijeme. Vinko Janjušević, vlasnik i direktor Autoprevoza “Janjušević” iz Priboja, kaže da prevoznici moraju da prate vreme polaska iz aktuelnog reda vožnje, a da putnici ne gledaju uvek na to blagonaklono. – Unervoze se i negoduju čim malo duže čekaju, ali mi ne možemo da im pomognemo, jer smo u obavezi da poštujemo propise – objašnjava Janjušević. – Zadržavanja uglavnom nisu duža od 30 minuta. ČEKANjE PO ZAKONU U MINISTARSVU građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kažu da, o po Zakonu o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, Privredna komora Srbije sprovodi postupak usaglašavanja predloga redova vožnje sa registrovanim redovima vožnje u međumesnom prevozu samo jednom u toku kalendarske godine. – Zahteve za utvrđivanje ispunjavanja uslova u pogledu zaštitnih vremena za nove redove vožnje razmatra PKS i dostavlja nam odluku sa izveštajem do 15. juna – objašnjavaju u resornom ministarstvu. – Registraciju i overu reda vožnje za međumesni prevoz, po zahtevu prevoznika, obavlja Ministarstvo sa rokom važenja od pet godina i početkom važenja od 1. oktobra 2017. godine. (novosti)

Nastavak na SandzakPress.net...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SandzakPress.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SandzakPress.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.