Riblje ulje može da uspori starenje srčanih ćelija
31.Jan.2010, 09:33, Izvor: Kurir
VAŠINGTON, 31. januara (Tanjug) - Naučnici smatraju da omega 3 masne kiseline u ribi mogu da pomognu ljudima koji imaju srčana oboljenja da duže žive. Međutim, do sada nije bilo poznato zašto omega 3 masne kiselene donose veliku dobrobit. Jedna nova studija izgleda da je pronašla odgovor na to pitanje, javio je radio "Glas Amerike" pozivajući se na istraživanje doktora Ramin Farzane-Far sa kalifornijskog univerziteta. Glavni rezulta te studije je da pacijenti sa visokim nivoima omega 3 ribljeg ulja u krvi izgleda da imaju sporiji proces biološkog starenja.
Nastavak na Kurir...
| Pročitaj ovu vest iz drugih izvora
0
0
Pogledaj prvu stranicu sajta Vesti.rs za najnovije vesti
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.
Vaši prijatelji prate vesti i preko Facebook-a.
Prikljuci se i ti !