Četiri pravila Kim Kardašijan za korišćenje društvenih mreža

Izvor: Story, 29.Okt.2014, 13:59   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Četiri pravila Kim Kardašijan za korišćenje društvenih mreža

Ona ima skoro 25 miliona pratioca na Twitteru i nešto više od 20 miliona njih na Instagramu što je čini kvalifikovanim govornikom na tech konferenciji

Kim Kardašijan, foto: Instagram

Kim Kardašijan možda jeste poslednja osoba koju biste zamišljali kao govornika na konferenciji o mobilnim tehnologijama, ali kako je dobar deo karijere izgradila na društvenim mrežama, sigurno je kvalifikovana da daje savete o tome kako ih najbolje koristiti.

Njenih 24,8 >> Pročitaj celu vest na sajtu Story << miliona pratioca na Twitteru, nešto više od 20 miliona na Instagramu i 23 miliona obožavaoca na Facebooku govore da Kim Kardašijan radi dobar posao ili bar za njega zna da izabere prave ljude.

Pročitaj savete za bolje korišćenje društvenih mreža koje je na konferenciji Code/Mobile podelila Kim Kardašijan:

1. Pomoći će ti u karijeri

Moja karijera je itekako stvorena na društvenim mrežama. Zahvaljujući mobilnim tehnologija otvorile su mi se mnoge mogućnosti.

2. Koristi Twitter kao Google

Twitter mi je postao kao Google. Kad me nešto zanima, samo pitam 'Gde da idem da nešto pojedemo u ovom gradu..?. To je vrlo zanimljiva zajednica ljudi.

3. Instagram je najbolji

Intiman je. Ima dimenziju više od objavljivanja samo reči.

4. Pravilo tri fotografije

Nemoj biti naporan i objavljivati više od tri fotografije s jedne lokacije. Ja se držim tog pravila od tri slike, više od toga mi ne izgleda dobro u feedu.

Izvor: 24sata.hr

Nastavak na Story...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Story. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Story. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.