Izvor: AutoBlog, 25.Okt.2016, 15:58 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Toyota Fuel Cell Bus
Tojota
ubrzano radi na proširenju primene svoje tehnologije gorivih ćelija koja je u
modelu “mirai” prvi put primenjena u jednom serijskom automobilu. Posle
putničkog automobila, ideja je da se pogon na vodonik ugradi u autobus, a cilj
je da se do 2020. godine, kada će se održati letnje olimpijske igre u Tokiju,
kupcima isporuči bar sto takvih autobusa. Prva dva primerka naći će se na
ulicama Tokija već sledeće godine.
Kompletna
tehnologija je gotovo identična kao na “tojoti mirai”, s tim što su sve
komponente uvećane. Rezervoari mogu da prime 600 litara vodonika, što je
dovoljno za autonomiju...
Pogledaj vesti o: Olimpijske igre
Honda na vodonik s jednim rezervoarom pređe istu kilometražu kao dizelaši
Izvor: AutoBlog, 26.Okt.2016, 07:52
Honda Clarity Fuel Cell, automobil koji za pogon koristi vodonik, s jednim rezervoarom goriva može da pređe 589 kilometara, objavili su iz američke EPA-e (Environmental protection agency) odnosno Agencije za zaštitu okoline. EPA je testirala Clarity i uspela je da ostvari navedeni rezultat uz potrošnju...