Toyota Fuel Cell Bus

Izvor: AutoBlog, 25.Okt.2016, 15:58   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Toyota Fuel Cell Bus

Tojota ubrzano radi na proširenju primene svoje tehnologije gorivih ćelija koja je u modelu “mirai” prvi put primenjena u jednom serijskom automobilu. Posle putničkog automobila, ideja je da se pogon na vodonik ugradi u autobus, a cilj je da se do 2020. godine, kada će se održati letnje olimpijske igre u Tokiju, kupcima isporuči bar sto takvih autobusa. Prva dva primerka naći će se na ulicama Tokija već sledeće godine. Kompletna tehnologija je gotovo identična kao na “tojoti mirai”, s tim što su sve komponente uvećane. Rezervoari mogu da prime 600 litara vodonika, što je dovoljno za autonomiju...
Pogledaj vesti o: Olimpijske igre

Nastavak na AutoBlog...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Honda na vodonik s jednim rezervoarom pređe istu kilometražu kao dizelaši

Izvor: AutoBlog, 26.Okt.2016, 07:52

Honda Clarity Fuel Cell, automobil koji za pogon koristi vodonik, s jednim rezervoarom goriva može da pređe 589 kilometara, objavili su iz američke EPA-e (Environmental protection agency) odnosno Agencije za zaštitu okoline. EPA je testirala Clarity i uspela je da ostvari navedeni rezultat uz potrošnju...

Nastavak na AutoBlog...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta AutoBlog. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta AutoBlog. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.