Telekom i Kolarac podstiču kreativnost mladih

Izvor: Mondo, 25.Okt.2014, 17:45   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Telekom i Kolarac podstiču kreativnost mladih

Zadužbina Ilije M. Kolarca, uz podršku Telekoma Srbija, raspisala je konkurs za učešće u projektu "Podsticaj istraživačkim i kreativnim idejama mladih".

Foto: MONDO - Stefan Stojanović telekom budi coolturan mondo stefan stojanovic 22.jpg

Poziv je  upućen srednjoškolcima i akademcima da u svojim radovima prezentuju ideje koje uspešno povezuju znanje, kulturu, kreativnost, preduzetništvo, radoznalost i entuzijazam mlade generacije.

Prvo predavanje >> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << održano je početkom oktobra, a u nastavku projekta u subotu se predstavila studentska organizacija ESTIEM seminarom "Budi Coolturan" 2014. - "Kreiraj sebe!", čija je tema menadžment u kulturi.

Studenti Univerziteta u Beogradu imali su priliku da saznaju više na ovu temu od uspešnih menadžera i stručnjaka iz oblasti PR-a. Ovaj projekat još čvršće povezuje Telekom Srbija sa Kolarcem i studentskom organizacijom ESTIEM sa kojima kompanija ima dugogodišnju uspešnu saradnju.

"Želimo da povećamo broj posetilaca koji čine mladi i da organizujemo više programa čiji autori i kreatori su mladi. A zašto to? Ova zgrada postoji više od 80 godina i razlikuje se od nekih drugih ustanova koje se bave kulturom, umetnošću i organizacijom tribina, prezentacija i predavanja po tome što je osnivač zadužbine trgovac Ilija Milosavljević Kolarac, koji je rekao da sve što ima od dukata, imanja i novca daje za obrazovanje i kulturu Srbije. On je zadužio odbor da napravi zgradu u kojoj će se trajno organizovati one vrste aktivnosti koje podrazumevaju dodatno obrazovanje, zato što škole u Srbiji nikada neće pružiti dovoljno znanja i informacija koje su potrebne. Ovo je preteča svih kulturno obrazovnih-ustanova i služila je za promociju i prezentaciju dobrog dela onoga što nedostaje školstvu. Ne postoji ništa što je važno u ovoj zemlji, a da nije bilo tema na Kolarcu, ali nam nedostaje novi način komunikacije, sa novom publikom, nedostaje nam interesovanje mladih da predstave svoja dela umetnička ili naučno-istraživačka. Da prepoznaju da je Kolarac važno mesto za to. I jedna od stvari zbog koje učestvujemo na ovakav način u ovom projektu je da vas animiramo da u svom budućem radu imate u vidu da smo mi jedna otvorena kuća, pre svega za mlade", rekla je u obraćanju studentima Jasna Dimitrijević, direktorka Kolarčeve zadužbine.

Cilj ove serije predavanja koja će biti završena u decembru je afirmacija kreativnosti i mobilnosti mladih, stvaranje prostora za primenu programa iz oblasti istraživanja i tehnološkog razvoja, inovativnost u načinu promocije znanja i kulture, isticanje znanja kao ključnog činioca za dobar posao, kao i podsticanje preduzetničkog razmišljanja mladih.
Pogledaj vesti o: Telekom Srbija

Nastavak na Mondo...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Mondo. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Mondo. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.