Izvor: Blic, 27.Avg.2016, 00:44   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mađari trošili manje, a promet u maloprodaji veći 2,5 odsto

Promet hrane u maloprodaji u Mađarskoj porastao je za 2,5 odsto u drugom kvartalu 2016. u odnosu na odgovarajuće tromesečje prošle godine, pokazuje istraživanje potrošnje građana agencije Nilsen.

Rast prihoda u maloprodaji duguje se izgleda povećanju cena, budući da je stvarni obim prodate robe smanjen za 0,2 procenta, saopšteno je iz Nilsena, a prenosi agencija MTI.

Prema izveštaju, u drugom tromesečju je zabeležen najniži rast vrednosti prometa hrane u >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << maloprodaji u Mađarskoj u poslednje tri godine, mada je povećanje od 2,5 odsto i dalje znatno veće od prosečnog rasta od 0,8 procenata u Evropi, dodaje mađarska agencija.

Mađarski indikator rasta prometa hrane u maloprodaji je šesti po veličini na kontinentu, navodi se u tekstu.

Cene hrane, mešovitre robe za domaćinstvo i kozmetike porasle su u Mađarskoj u drugom tromesečju u proseku za 2,7 procenata u odnosu na isti kvartal 2015. godine, dok su te cene u Evropi, kako se dodaje, povećane u proseku za 0,7 odsto.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.