Izvor: Blic, 27.Avg.2016, 00:44 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mađari trošili manje, a promet u maloprodaji veći 2,5 odsto
Promet hrane u maloprodaji u Mađarskoj porastao je za 2,5 odsto u drugom kvartalu 2016. u odnosu na odgovarajuće tromesečje prošle godine, pokazuje istraživanje potrošnje građana agencije Nilsen.
Rast prihoda u maloprodaji duguje se izgleda povećanju cena, budući da je stvarni obim prodate robe smanjen za 0,2 procenta, saopšteno je iz Nilsena, a prenosi agencija MTI.
Prema izveštaju, u drugom tromesečju je zabeležen najniži rast vrednosti prometa hrane u >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << maloprodaji u Mađarskoj u poslednje tri godine, mada je povećanje od 2,5 odsto i dalje znatno veće od prosečnog rasta od 0,8 procenata u Evropi, dodaje mađarska agencija.
Mađarski indikator rasta prometa hrane u maloprodaji je šesti po veličini na kontinentu, navodi se u tekstu.
Cene hrane, mešovitre robe za domaćinstvo i kozmetike porasle su u Mađarskoj u drugom tromesečju u proseku za 2,7 procenata u odnosu na isti kvartal 2015. godine, dok su te cene u Evropi, kako se dodaje, povećane u proseku za 0,7 odsto.