STRAUSS ADRIATIC proglašen za oglašivača godine na Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 28.Okt.2016, 13:56   (ažurirano 02.Apr.2020.)

STRAUSS ADRIATIC proglašen za oglašivača godine na Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016

Na svečanoj dodeli nagrada na drugom po redu nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija Kaktus 2016., kompanija Strauss Adriatic proglašena je za oglašivača godine a Doncafé kampanja „Dobro jutro, džezveri“, koju je kompanija realizovala u saradnji sa agencijom Leo Burnett, osvojila je nagrade u kategorijama pojedinačnih radova – TV i radio

Ovo su još jedna u nizu stručnih priznanja za kampanju „Dobro jutro, džezveri“ kojom je kompanija Strauss Adriatic, jedan >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << od najvećih proizvođača kafe na našem tržištu, obeležila početak nove epohe u razvoju svog brenda Doncafé.

Marketing mreža, organizator Festivala, nagradila je organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje a za nagrade ove godine konkurisalo je čak 135 projekata. Kompanija Strauss Adriatic i agencija Leo Burnett sarađuju duže od 10 godina a nagrada na Festivalu Kaktus 2016. još jedna je potvrda da kampanje koje zajednički kreiraju predstavljaju uzore u domaćoj reklamnoj industriji.

Doncafé snagom i energijom svog brenda otvara potpuno novu perspektivu za sve ljubitelje kafe na svakodnevnom planu i poziva na pozitivne promene sa puno optimizma u okviru kampanje „Dobro jutro, džezveri“. Bilo da se radi o plejbojima, mamicama, studentima, ljubavnim parovima, ćutolozima ili lavicama, Doncafé poziva sve da uz prepoznatljivu i šarmantnu pesmu „Dobro jutro, džezveri“ započnu dan uz omiljenu Doncafé šoljicu kafe i obeleže svoj dan osmesima, snagom, pozitivizmom i promenama na bolje. Jutro kao najlepši deo dana daje nam energiju sve do večeri. Kampanja poziva da pokrenemo najbolje u nama i zauzmemo aktivnu ulogu u svom životu, preuzimamo odgovornost za svoje sutra, odlučno koračamo ka ostvarenju svojih snova i uvek damo više, jer znamo da je trud toga vredan.

Strauss Adriatic je druga po veličini kompanija na maloprodajnom tržištu kafe u Srbiji (Doncafé i C kafa) i vodeći lokalni brend kafe na HoReCa tržištu. Nudi širok asortiman proizvoda, uključujući prženu i mlevenu kafu, espresso, mikseve i kafu od celog zrna za uživanje kod kuće, na poslu, u kafićima, restoranima i hotelima.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.