Izvor: Advertiser-Serbia.com, 19.Maj.2017, 16:20

Preduzetnici pokazuju da #MožeDrugačije

Preduzetnici pokazuju da #MožeDrugačije

„Social Impact Award“ otvorio konkurs za mlade koji imaju ideju da pokrenu socijalno preduzeće

Prolaznici na ulicama Niša, Novog Sada ili Beograda ovih dana mogu na bilbordima da primete lica ljudi koji poručuju da „može drugačije“. Tu poruku šalju preduzetnici, i to malo drugačiji, socijalni preduzetnici, čije poslovanje je usmereno na pokretanje promena i rešavanje društvenih problema. Kako bi principe socijalne ekonomije i preduzetništva približila široj javnosti, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << organizacija „Razlivalište“ pokrenula je inicijativu i portal MožeDrugačije.com, na kom su predstavljeni primeri uspešne poslovne prakse socijalnih preduzetnika u Srbiji.

Kroz projekat „Može drugačije“, svoja iskustva i motivaciju dele osnivači preduzeća koja su pokrenuta sa ciljem da izvrše širi uticaj na društvo u celini, i to kroz zapošljavanje osoba koje spadaju u ranjive grupe i njihovo uključivanje u zajednicu (starija populacija, manjine, osobe sa invaliditetom, žrtve nasilja i trgovine ljudima…), rešavanje društvenog ili ekološkog problema na neuobičajen i inovativan način.

Na portalu MožeDrugačije.com možete pročitati njihove priče, a „Razlivalište“ poziva sve mlade (od 14 do 30 godina starosti) da svoje ideje za kreativne preduzetničke akcije usmerene na rešavanje društvenih ili ekoloških problema prijave do 31. maja na konkurs programa Social Impact Award, koji ova organizacija sprovodi u Srbiji. Program je ujedno i najveće evropsko takmičenje za socijalno preduzetništvo mladih.

Organizacija Razlivalište sa svojim partnerima ovom kampanjom želi da široj javnosti predstavi sjajne ljude koji od samog starta razmišljaju i rade drugačije. Njihov entuzijazam i briga za zajednicu može poslužiti kao inspiracija svakom od nas, a takođe biti i dokaz da se na socijalno odgovoran način može voditi uspešan biznis koji donosi profit, ali i utiče pozitivno na društvo. Pozivamo sve mlade ljude koji kroz preduzetništvo žele da reše problem ili unaprede svoju zajednicu da se prijave na konkurs i da zajedno radimo i razvijamo njihove ideje“, naglašava Miloš Paunović, jedan od osnivača „Razlivališta“.

Program učesnicima nudi besplatne radionice kroz koje dobijaju podršku za razvoj ideja i sticanje znanja, kao i priliku da se upoznaju sa lokalnom zajednicom društvenih preduzetnika. Finalisti konkursa dobijaju pristup inkubacionom programu tokom leta, a pobednici novčane nagrade i dalju podršku. U Srbiji će biti nagrađene četiri ideje. Više detalja o konkursu pogledajte na zvaničnom sajtu programa.

Kampanju #možedrugačije i projekat Social Impact Award realizuje organizacija „Razlivalište“ uz podršku Erste Banke, i kompanija Alma Quattro i Coca -Cola HBC Srbija i Crna Gora.

„Razlivalište“ je organizacija nastala sa idejom da mlade ljude upozna sa društvenim preduzetništvom i stvori ohrabrujuće okruženje za razvoj preduzetništva mladih. Kroz svoje programe pruža mladima preduzetničke veštine i znanja. Prepoznata je po sprovođenju programa „Social Impact Award“ u Srbiji, ujedno najvećeg evropskog takmičenja za društveno preduzetništvo mladih.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.