Popularni svetski i hrvatski brend, McDonald’s i Kraš, ujedinili snage

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 31.Jul.2015, 09:14   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Popularni svetski i hrvatski brend, McDonald’s i Kraš, ujedinili snage

McDonald’s i Kraš, ujedinili su snage i uveli novi ukus u McFlurry, jedan od najpopularnijih McDonald’sovih sladoleda – ukus popularnih Kraš Napolitanki

McFlurry Kraš Napolitanke sladoled, najnovija je letnja poslastica, a rezultat je saradnje popularnog svetskog i hrvatskog brenda – McDonald’sa i Kraša. U prodaji će biti od 3. avgusta.

Verujemo da će McFlurry, jedna od naših najpopularnijih slatkiša širom sveta, pa tako i Hrvatske, u svom najnovijem >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << obliku, prožet hrskavim komadićima Kraš Napolitanki, ulepšati pojam ukusnog letnjeg osveženja.“, ističe Pavel Pavliček, član uprave kompanije Globalna hrana d.o.o., vlasnika franšize za McDonald’s u Hrvatskoj, osvrnuvši se i na najnoviju saradnju sa Krašem.

Ponosni smo na najnoviju saradnju sa kompanijom Kraš. Naime, upravo je Kraš jedan od lokalnih brendova s kojim vidimo pozitivne mogućnosti rasta i zajedničkog napredovanja. Kraš sa svojim dugogodišnjim iskustvom u proizvodnji visokokvalitetnih i originalnih konditorskih proizvoda svakako može da doprinese našoj ponudi. Na kraju, upravo je odabir Kraš Napolitanki za najnoviji McFlurry još jedan elemenat koji će naš brend dodatno približiti brojnim vernim gostima u Hrvatskoj gde su Kraš Napolitanke jedna od omiljenih poslastica mnogih generacija“, objašnjava Pavliček.

Hoće li biti još Kraševih proizvoda u McFlurryju?

McDonald’s bi svakako voleo da nastavi saradnju s Krašem u sklopu koje bismo naše goste voleli da obradujemo još nekim slatkim iznenađenjima iz Krašove i McDonald’sove radionice. No, uživajmo najprije u McFlurryju sa slasnim Kraš Napolitankama“, poručio je Pavliček.

Kako bismo osvojili nove kupce sa ukusima Kraša odlučili smo da se povežemo sa jakim brendom poput McDonald’sa koji je uspešan na svetskom, ali i lokalnom nivou, dugi niz godina. Nudeći Kraš Napolitanke u McFlurry sladoledu želimo vernim kupcima da ponudimo poznat i omiljen proizvod kroz novi način konzumiranja, ali i da osvojimo neke nove ljubitelje ove odlične kombinacije sladoleda i vafla. Ovakvim poslovnim aktivnostima cilj nam je kroz sinergiju dva jaka brenda dodatno da jačamo decenijama stvaranu poznatost i snagu brenda.“, izjavio je predsednik Uprave Kraša d.d., Damir Bulić, komentarišući saradnju dva velika brenda.

Izvor: poslovni.hr

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.