Otvorene prijave za program AcademIAA

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 26.Jun.2017, 16:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Otvorene prijave za program AcademIAA

Od danas su otvorene prijave za program pod nazivom AcademIAA

Radi se o edukativnom projektu IAA Serbia koji će startovati 15. septembra i trajati do 15. decembra ove godine. Polaznici će biti u prilici da slušaju predavanja i učestvuju u radionicama u oblasti marketinških komunikacija. AcademIAA je lansirana prošle godine i zbog uspešne realizacije postala je deo redovnih aktivnosti IAA Srbija.

Tromesečni program obuhvata 6 modula (biznis, kreativa, digital, mediji, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << istraživanje i tzv. All Stars). Svaki modul traje u proseku12 sati ukupno. Ovakav sadržaj ima za cilj da polaznicima obezbedi sveobuhvatan pristup oblasti marketinških komunikacija (Program se održava petkom popodne i subotom).

Svaki modul ima svog koordinatora: Istraživanje – Goran Tintor, Custom Research Director (GfK Belgrade), Mediji – Marko Šobot, Media Director (Publicis One), All Stars – Jana Savić Rastovac, Creative Director (McCANN Beograd), Business – Smiljka Dokić Jeremić, Marketing Director(Erste bank), Digital – Vladimir Zarić, Head of Digital (Publicis One), Kreativa – Žarko Veljković, Creative Director. Kreativnu podršku celom projektu dala je agencija McCANN Beograd.

U cilju obezbeđivanja što kvalitetnijeg rada sa polaznicima, njihov ukupan broj neće preći 30. Zbog ograničenog broja polaznika i potrebe da se dođe do najtalentovanijih kandidata, utvrđen je precizan proces selekcije koji podrazumeva dva koraka, slanje CV-a i motivacionog pisma, a onda i testiranje kandidata. Na ulicama Beograda osvanuli su bilboardi koji najavljuju ovogodišnju AcademIAAu i pozivaju zainteresovane da se prijave. Sve informacije o program dostupne su na www.academiaa.rs

Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia kaže da druga godina organizovanja ovog edukativnog programa pokazuje da se radi o projektu koji je prepoznat kao vredan, onaj koji pruža jedinstven sadržaj onima koji žele da steknu znanja u oblasti marketinških komunikacija. AcademIAA se već u prvoj godini izborila za status “trening kampa za buduće lidere u struci”. To je intezivan program sa istaknutim profesionalcima u ulozi predavača i najvrednijim i najtalentovanijim polaznicima. Za tri meseca oni će biti u prilici da struku sagledaju u svakom smislu i tako razumeju sve procese u njoj, bez obzira na to čime se konkretno bave ili planiraju u budućnosti. To je glavna prednost programa – sveobuhvatnost. Cilj nam je da dođemo do što kvalitetnijih polaznika, zbog čega je njihov broj ograničen na 30, a postoje i dve faze selekcije.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.