Noćni život beogradske pijace Kalenić

Izvor: Mondo, 02.Jul.2016, 11:12   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Noćni život beogradske pijace Kalenić

Na Kalenić pijaci održan je drugi "Beogradski noćni market", koji na savremen i zanimljiv način predstavlja proizvođače hrane, pića i rukotvorina.

Foto: facebook.com/nocnimarket

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je da je cilj da se pijace promovišu kao brend glavnog grada.

Prvi noćni market je održan pre nekoliko nedelja na Bajlonijevoj pijaci, a večeras je na Kaleniću bilo više od 100 izlagača - poljoprivrednih proizvođača, barova, >> Pročitaj celu vest na sajtu Mondo << proizvođača vina, rakije, prirodne kozmetike, dizajnera, umetnika...

"Ovo je novo lice gradskih pijaca, zelimo da promovišemo pijace kao brend Beograda i kao deo turističke ponude našeg grada", rekao je Mali i dodao da očekuje posetu od 15.000 do 20.000 ljudi.

Prema njegovim rečima, cilj je da se promovišu doamću proizvođači, domaće voće i povrće, da i poljoprivredni proizvođači imaju priliku da se predstave većem borju ljudi, uz dobru atmosferu.

Gradonačelnik je istakao da se istovremeno investira u pijace i radi na tome da se sve pijace promene, te da će sledeća godina biti godina rekonstrukcije pijaca, kada sledi obnova pijaca na Paliluli, Vidikovcu, Borči, Senjaku...

Direktor "Gradskih pijaca" Ivan Sočo rekao da je večerašnji noćni market akcija koja je uključena u pokret koji postoji širom sveta "Love your local market", a u kojem učestvuje 1.200 gradova širom sveta.

"Ideja tog pokreta je da promoviše pijace i istakne tradicionalne vrednosti koje pijace nude, a mi želimo građanima da vratimo pijace koje su zaboravili od najezde supermarketa", rekao je Sočo i najavio da će od jeseni slične manifestacije biti organizovane na pijacama na Senjaku, u Zemunu i u Bloku 44.

Jedan od organizatora manifestacije je i "Rakia bar", a Branko Nešić kaže da je manifestacija poput "Beogradskog noćnog marketa" bila potrebna pijacama kako bi "oživele" i dodao da je veoma zadovoljan posetom koja je, kako je rekao, veća od očekivane.

"Želimo da približimo pijace mladim ljudima, da pružimo turistima novi sadržaj", rekao je Nešić.

Nastavak na Mondo...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Mondo. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Mondo. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.