McCann Podgorica Superbrands u Crnoj Gori

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 23.Jun.2017, 08:16   (ažurirano 02.Apr.2020.)

McCann Podgorica Superbrands u Crnoj Gori

Međunarodna organizacija “Superbrands”, globalni autoritet na području brendinga, izabrala je agenciju McCann Podgorica kao jednu od najjačih tržišnih marki u Crnoj Gori za 2015/2016. godinu

Superbrands predstavlja onu tržišnu marku koja pruža prepoznatljive emocionalne i opipljive vrednosti. Pri izboru i ocenjivanju Superbrand-ova uzimaju se u obzir četiri najznačajnija kriterijuma: kvalitet, pouzdanost, različitost i emotivna privlačnost.

McCann Podgorica >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << prepoznat je kao Superbrend što, kako same zaposlene u agenciji u Podgorici tako i ostale članice I&F McCann Grupe, u čijem sastavu posluje McCann Podgorica, čini izuzetno ponosnim i srećnim. Ovo je za nas velika čast, naročito imajući u vidu da je i sama I&F McCann Grupa ponela isto priznanje u Srbiji gde joj je i sedište. No, to je ujedno i obaveza, ali i podsticaj da nastavimo da budemo prepoznati po kvalitetu naših usluga, dubinskom poznavanju poslovanja klijenata, i, što je veoma važno, po primeni globalnog i regionalnog znanja, iskustva i standard, ali sa lokalnim pristupom prilagođenom potrebama svakog pojedinačnog klijenta i brenda” kaže Vanda Kučera, direktorka korporativnih poslova I&F McCann Grupe.

Za izbor najboljih u Crnoj Gori konkurisalo je oko 600 tržišnih marki, kako crnogorskih, tako i međunardonih, raspoređenih u 23 kategorije, koje su odabrane na osnovu podataka vodećih crnogorskih marketinških agencija. Žiri je bio sačinjen od 50 uglednih i priznatih predstavnika crnogorske poslovne javnosti, stručnjaka i autoriteta iz područja poslovanja i marketinga, univerzitetskih profesora, predstavnika medija, te ljudi koji u svakodnevnom poslu imaju dodir sa poznatim svetskim i lokalnim brendovima.

Agencija McCann Podgorica od svog osnivanja, 2005. godine, posluje u okviru I&F McCann Grupe – jednog od vodećih komunikacionih sistema u jugoistočnoj Evropi i Nordijskom regionu, koji je kod nas prisutan već 20 godina. Na taj način smo deo najveće međunarodne mreže agencija okupljene u okviru McCann Worldgroup, osnovane 1902. godine, koja je prisutna u preko 180 gradova sveta. McCann Worldgroup u vlasništvu je Interpublic Group (IPG), jedne od najvećih svetskih multinacionalnih komunikacijskih kompanija.

Osnivač I&F McCann Grupe, Srđan Šaper, jedan je od vodećih stručnjaka koji se u svetu marketinga nalazi više od 30 godina. Diplomirao je na katedri za filmsku i TV režiju Fakulteta dramskih umetnosti u Beogradu, gde je kasnije i predavao na postdiplomskim studijama. Svoju profesionalnu karijeru započeo je kao kreativni direktor, producent i reditelj.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.