Izvor: Advertiser-Serbia.com, 04.Jun.2015, 16:41 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Frikom & Dragan Sakan – 40 godina tradicije i kreativnosti
Sladoledi koje je kreirao čuveni marketinški mag Dragan Sakan, danas slave 40 godina postojanja, a proslavu rođendana organizuje njegova Agencija New Moment
Te davne 1975. godine u svetu su se dešavali razni bitni događaji, pojavio se Sony Walkman, Mark Špic je postavio 7 svetskih rekorda na Olimpijadi u Minhenu, prikazivala se serija Grlom u jagode, a u Beogradu je osnovan je Frikom u kome počinje proizvodnja sladoleda i testa. Te godine rođeni su Rumenko, Čoko moko, Rum koktel, >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << Leni i Kapri, sladoledi koji su se upisali u listu najvoljenijih domaćih brendova.
Danas, 40 godina kasnije, upravo je kompanija Dragana Sakana, koju danas vode njegovi sinovi Žarko i Lazar, zadužena za kreativno osmišljavanje i proslavu rođendana jedne od najuspešnijih kompanija u Srbiji, kompanije Frikom i brendova koji su ulepšali detinjstvo svih nas.
Tim povodom, Žarko Sakan, Predsednik kompanije New Moment New Ideas Company je izjavio na proslavi 40. godišnjice Frikoma:
„Ovo veče u kome proslavljamo 40 godina sladoleda kojima je dao ime moj otac i kreirao prvu kampanju za njihovo predstavljanje u našoj zemlji, je za mene veoma emotivno.
Posebno mi je drago što nakon 40 godina, u duhu tradicije i kreativnosti, ponovo sarađujemo sa kompanijom Frikom upravo na proslavi rođendana ovih brendova. To je dokaz da kreativnost ne zna za vreme, jer imena Leni, Čoko Moko i Kapri i danas izazivaju osmeh na licima, kako nas koji smo odrastali uz njih, tako i naše dece do čijih srca i nakon toliko godina, lako nalaze put.“
Nastavak na Advertiser-Serbia.com...