Agencija Imago dobitnik Velikog Semplera

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Nov.2015, 12:06   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Agencija Imago dobitnik Velikog Semplera

PORTOROŽ – Od 34 rada koja su ušla u uži izbor Sempler takmičenja za najbolje medijske strategije, žiri je odabrao 9 najuspešnijih

Dodeljen je i Veliki sempler za najbolju medijsku strategiju godine, koji je osvojila hrvatska agencija Imago za kampanju „Suglasnik za život“ koju je kreirala za hrvatsko udruženje Transplant.

Glavna nagrada ovogodišnjeg takmičenja za najbolje medijske strategije godine Sempler, koje se održava u okviru konferencije medijskih trendova >> Pročitaj celu vest na sajtu Advertiser-Serbia.com << SEMPL, ove godine je pripala akciji „Suglasnik za život“ koju je za hrvatsko udruženje Transplant kreirala oglašivačka agencija Imago iz Zagreba.

I srpska agencija Direct Media se našla na pobedničkom postolju, osvojivši nagradu u kategoriji najbolje korišćenje mobilnog okruženja, za aplikaciju „Telenor bankar u obogaćenoj stvarnosti“, rađenu za Telenor banku.

Cilj akcije „Suglasnik za život“ bio je upoznati javnost sa značajem odluke o doniranju organa, izražavanje podrške svima onima koji čekaju na transplantaciju organa i zahvaliti se svim donorima i njihovim porodicama koje su svojim plemenitim činom spasili druge živote. U tu svrhu kreirana je aplikacija preko koje su korisnici na društvenoj mreži Facebook mogli da izraze svoju podršku tako, što su „darovali“ suglasnik iz svog imena. Akciji su se pridružile brojne medijske kuće i preduzeća koji su izdvajanjem suglasnika iz svog imena ili logotipa pokazali svoju podršku doniranju organa i tako doprineli većoj osvešćenosti o ovoj tematici.

Žiri je jednoglasno odlučio koji rad će dobiti Veliki sempler. Kampanja „Suglasnik za život“ je pomoću jednostavne ideje uspela da postigne izuzetnu aktivaciju medija, društvenih mreža i javnosti uopšteno, pri čemu nije imala na raspolaganju veliki budžet„, rekao je predsednik žirija Marko Vičič, partner i izvršni kreativni direktor u agenciji Futura DDB. Kako dodaje, svi radovi u užem izboru bili su na zavidnom nivou, jer su se brojni izdvojili svojom svežinom i kreativnošću.

Digitalna agencija Red Orbit dobila je zlatnu nagradu u kategoriji najbolje korišćenje podataka za rad „Uspešna rezervacija karte“ za Adriu Airways, a u kategoriji najbolji novi medij/medijski format pobedila je akcija „The Trunk Theater“ agencije Pristop za Mini teater.

U kategoriji strateško korišćenje medijskog interneta zlatnu nagradu dobila je hrvatska medijska agencija OMD Media u saradnji sa oglašivačkim agencijama Innovo DDB i DRAP, koja je za McDonald’s Hrvatska kreirala kampanju „McDonalds doručak“. Slovenačka medijska agencija OMD – OmnicomMediaGroup i oglašivačka agencija Publicis dobile su dve zlatne nagrade za akciju „Renault Z. E. Taxi“, i to u kategoriji inovativno korišćenje komunikacionog kanala i kategoriji najbolja iskustvena akcija.

U kategoriji najbolja ciljana akcija pobedila je „Promotivna akcija VIP prilikom povratka u školu“ koju su za hrvatskog mobilnog operatera VIP kreirali U. M. Universal McCann, Real Grupa i Grey. U kategoriji najbolje korišćenje digitalnog okruženja pobedio je „Internet plagin (plug-in) Itak Moč Besed«, rad medijske agencije Pristop Media i oglašivačke agencije Pristop za Telekom Slovenije, a u kategoriji najbolja akcija na društvenim mrežama zlatni sempler je takođe pripao Pristopu za akciju „Moč besed“ Telekoma Slovenije.

Na večernjoj svečanosti posle završetka prvog dana 17. konferencije medijskih trendova SEMPL su uz veliki sempler i devet zlatnih semplera dodeljene i dve posebne nagrade TOP SEMPL. Nagrada za medijskog menadžera godine 2015. pripala je Pavlu Vrabec, generalnom direktoru medijske kuće Pro Plus, dok je nagrada za medijsku zvezdu budućnosti dobila je Maša Smonig, medijski planer iz medijske agencije OMD.

U nastavku su navedene pobedničke akcije sa njihovim agencijama i učesnicima. Pobednici su objavljeni i na internet stranici Sempla, na ovom linku.

###

Dobitnici nagrada Sempler 2015.

VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJU MEDIJSKU STRATEGIJU GODINE

Suglasnik za život (A Consonant for Life)

Oglašivač: Hrvatsko udruženje Transplant (Hrvatska udruga Transplant)

Medijska agencija: Imago, Hrvatska

Oglašivačka agencija: Imago, Hrvatska

Saradnici: Darko Bosnar, Igor Mladinović, Petra Brandt, Domagoj Delić, Hrvoje Hrvatin, Martina Bek, Vanja Runje, Davor Runje i Danijel Milišić

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI STRATEŠKO KORIŠĆENJE MEDIJSKOG INTERNETA

McDonalds doručak (McDonald`s Breakfast Campaign)

Oglašivač: McDonald`s Hrvatska – Globalna hrana d.o.o.

Medijska agencija: OMD Media, Hrvatska

Oglašivačka agencija: Innovo DDB, DRAP, Hrvatska

Saradnici: Ivana Šapina, Natalija Azinović, Stipe Grubišić, Brankica Blažević i Vladimir Karmelić

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI INOVATIVNO KORIŠĆENJE KOMUNIKACIONOG KANALA

Renault Z. E. Taxi

Oglašivač: Renault, Slovenija

Medijska agencija: OMD – OmnicomMediaGroup, Slovenija

Oglašivačka agencija: Publicis Slovenija

Produkcijska kuća: NET Projekt

Saradnici: Maša Smonig, Miha Bevc, Milena Jakovljevič, Nina Smonig, Katja Kavčič, Katarina Keršič, Matjaž Smole, Tamara Korat, Vid Greganovič, Anja Rebek, Renata Penca i Gregor Čeferin

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA CILJANA AKCIJA

Promotivna akcija VIP prilikom povratka u školu (VIP Back2school promo 2015)

Oglašivač: VIP, Hrvatska

Medijska agencija: U. M. Universal McCann & Real Grupa, Hrvatska

Oglašivačka agencija: Grey, Hrvatska

Saradnici: Željka Mojzeš, Ružica Abramović, Ida Pandur, Maja Šplajt, Viviana Vukelić i Vlatka Kraljić

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA ISKUSTVENA AKCIJA

Renault Z. E. Taxi

Oglašivač: Renault, Slovenija

Medijska agencija: OMD – OmnicomMediaGroup, Slovenija

Oglašivačka agencija: Publicis Slovenija

Produkcijska kuća: NET Projekt

Saradnici: Maša Smonig, Miha Bevc, Milena Jakovljevič, Nina Smonig, Katja Kavčič, Katarina Keršič, Matjaž Smole, Tamara Korat, Vid Greganovič, Anja Rebek, Renata Penca i Gregor Čeferin

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE DIGITALNOG OKRUŽENJA

Internet plagin (plug-in) Itak Moč besed (Itak Power of Words Plug-in)

Oglašivač: Telekom Slovenije

Oglašivačka agencija: Pristop

Saradnici: Niko Kušar, Eva Winkler, Aljoša Bagola, Andrija Šulić, Mojca Uršič, Matija Kocbek, Ula Spindler, Anja Bencik, Luka Bajs i Živa Debevec

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJA AKCIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

Moč besed (Power of Words)

Oglašivač: Telekom Slovenije

Medijska agencija: Pristop Media

Oglašivačka agencija: Pristop

Saradnici: Eva Winkler, Niko Kušar, Aljoša Bagola, Ula Spindler, Špela Kozamernik, Anja Bencik, Uroš Štanc, Mojca Uršič, Matija Kocbek, Luka Bajs, Sanja Petrovič, Peter Šepetavc, Tjaša Jazbinšek i Maša Butara

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE MOBILNOG OKRUŽENJA

Telenor bankar u obogaćenoj stvarnosti (Bank Augmented Reality Banker)

Oglašivač: Telenor banka, Srbija

Medijska agencija: Direct Media, Srbija

Oglašivačka agencija: Direct Media

Produkcijska kuća: Digital Mind

Saradnici: Stefan Ivanović, Voljena Daničić, Aleksandar Jovanović, Vitomir Jevremović i Vladimir Djukelić

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJE KORIŠĆENJE PODATAKA

Uspešna rezervacija karte (Ticket reservation done right)

Oglašivač: Adria Airways

Medijska i oglašivačka agencija: Red Orbit, Slovenija

Saradnici: Karmen Krumpestar, Andraž Štalec, Maja Dolšak i Iztok Franko

ZLATNI SEMPLER U KATEGORIJI NAJBOLJI NOVI MEDIJ/MEDIJSKI FORMAT

The Trunk Theater

Oglašivač: Mini teater

Oglašivačka agencija: Pristop

Produkcija: Luka Kaše

Saradnici: Aljoša Bagola, Robert Bohinec, Matija Kocbek, Peter Zabret, Petra Podgoršek, Damjana Grošelj i Uroš Štanc

POSEBNE NAGRADE TOP SEMPL

Medijski menadžer 2015.: Pavel Vrabec, generalni direktor Pro Plus

Medijska zvezda budućnosti 2015.: Maša Smonig, OMD

###

O konferenciji medijskih trendova SEMPL

SEMPL je međunarodno priznat obrazovni događaj koji je namenjen predstavljanju aktuelnih medijskih trendova u jadranskom regionu i analizi strane i domaće dobre prakse. Namenjen je svima koji rade u medijima, sa medijima ili za medije, kao i svima onima koji kroje medijske trendove i prema njima se orijentišu.

U okviru konferencije odvija se i takmičenje za nagrade za medijska dostignuća godine Sempler u okviru kog medijski stratezi, naručioci i mediji predstavljaju svoje najbolje projekte i od ove godine konkurišu za devet zlatnih semplera, kao i glavnu nagradu, veliki sempler koji se dodeljuje za najbolju medijsku strategiju protekle godine.

O organizatorima

SEMPL još od 1998. nadalje nastaje pod okriljem i u organizaciji jednog od najvećih zakupaca medijskog prostora u Sloveniji, preduzeća Media Pool, koje su osnovale veće slovenačke advertajzing agencije sa namerom preciznog praćenja dešavanja na medijskom tržištu i obezbeđivanja transparentnosti poslovanja. Media Pool sve vreme brine i o razvoju struke: osim konferencije SEMPL sprovodi i istraživanje slušanosti radio programa Radiometrija, priprema sveobuhvatan pregled slovenačkog medijskog tržišta Mediaskop i brojne druge, manje projekte.

Od 2011. godine u organizovanju konferencije SEMPL učestvuje i preduzeće Medijski partner, izdavač specijalizovane marketinške Marketing magazin, koja izlazi još od 1981. godine.

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...






Povezane vesti

Direct Media osvojila zlatni Sempler za kampanju Telenor Bankar

Izvor: Advertiser-Serbia.com, 29.Nov.2015

Na festivalu Sempl u Portorožu, medijski sistem Direct Media je osvojio prestižnu regionalnu nagradu zlatni Sempler 2015 za kampanju Telenor bankar..Na jednom od najvećih festivala u oblasti marketinških i advertajzing komunikacija u regionu, kampanja Telenor Bankar je osvojila zlatno priznanje u...

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.