Izvor: Advertiser-Serbia.com, 24.Feb.2011, 14:45

AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH SERBIA - merenje gledanosti televizijskog programa u Srbiji

AGB NIELSEN MEDIA RESEARCH SERBIA - merenje gledanosti televizijskog programa u Srbiji

ADVERTISER-SERBIA.COM / AGB Nielsen Media Research je globalni lider u elektronskom merenju gledanosti televizijskog programa. Pogledajte showroom sistema merenja televizijskog auditorijuma piplmetrima (peoplemeters), čiji je stručni naziv TAM - Television Audience Measurement, koji primenjuje i srpski ogranak AGB NMR... (KLJUČNE REČI: Pollux; Arianna; piplmetar; merenje TV auditorijuma; rejting TV stanica i programa; elektronsko istraživanje medija; istraživanje tržišta; istraživanje oglašavanja; istraživačke agencije u Srbiji; agencije za istraživanje tržišta, medija i javnog mnjenja)...>>>

Nastavak na Advertiser-Serbia.com...


Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Advertiser-Serbia.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Advertiser-Serbia.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.