Tadić i Nikolić najpopularniji

Izvor: Blic, 02.Nov.2007, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Tadić i Nikolić najpopularniji

Ukoliko bi predsenički izbori u Srbiji bili održani sada, u drugom krugu bi neizvesnu trku vodili Boris Tadić i Tomislav Nikolić, pokazuje najnovije istraživanje javnog mnjenja koje je krajem oktobra sproveo Stratedžik marketing.



U prvom krugu Tadić bi dobio 35 odsto glasova, Nikolić 31, Vojislav Koštunica, ukoliko bi se kandidovao, pet procenata, Mlađan Dinkić tri odsto, a Čedomir Jovanović dva odsto.

Direktor Stratedžik marketinga Srđan Bogosavljević >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << kaže za Betu da bi rezultat u drugom krugu bio uslovljen ponašanjem lidera Demokratske stranke Srbije, premijera Vojislava Koštunice, odnosno da li bi svoje pristalice pozvao na bojkot ili podršku Tadiću.

Tadić bi, naime, prema istraživanju, u drugom krugu imao 52 odsto glasova, a Tomislav Nikolić 48 odsto, ali se dobijeni rezultati računaju sa statističkom greškom od 3,2 odsto.

Većina anektiranih, 55 odsto, misli da vlada neće pasti i da će se vladajuća koalicija dogovoriti o terminu izbora.

Anketirani građani koji bi sigurno izašli na parlamentarne izbore, najviše glasova i mandata bi dali Srpskoj radikalnoj stranci (36 odsto), potom Demokratskoj stranci (31 odsto), Demokratskoj stranci Srbije (devet), pa Liberalno-demokratskoj partiji, Socijalističkoj partiji Srbije i G17 plus (po pet odsto) i Novoj Srbiji (tri odsto).

Kada je reč o opštoj opredeljenosti građana, SRS podržava 34 odsto anketirani, DS 31, DŠ 11, LDP šest, G17 plus pet i SPS četirti odsto.

Obe vodeće stranke imaju bolji rejting nego u septembru, SRS za jedan, DS za dva procentna poena.

"Kakvi god da budu izbori, sada bili bi neizvesni u smislu da vladajuće stranke ne bi povravile svoj rejting, ali ništa ne ukazuje ni da bi dramatično skočili rejtinzi stranka opozicije", kazao je za Betu Bogosavljević.

Oktobarsko ispitivanje javnog mnjenja sprovedeno je na slucajnom stratifikovanom reprezentativnom uzorku od 1.017 punoletnih grđana sa pravom glasa, od 24. do 29. oktobra.

Reč je o redovnom mesečnom istraživanju Stateškog marketinga koje se ne radi za posebnog naručioca.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.