Izvor: Blic, 29.Apr.2012, 09:00 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Kampanja se najviše isplatila Dinkiću
Za domaće stručnjake ova predizborna kampanja nije donela velika iznenađenja, a ne očekuju ih ni posle izbora. U političkom marketingu nema originalnih ideja, slogani partija uglavnom su opšti, a stranke u prozivkama imaju granice, imajući u vidu potencijalne partnere.
Ipak, sva tri sagovornika „Blica" slažu se s tim da je posle izbora najizgledniji savez DS, SPS i LDP, mada se ne isključuje ni velika koalicija demokrata i naprednjaka.
Dominira i stav >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << da su se dve najveće stranke s razlogom opredelile za negativnu kampanju, koja zasigurno donosi glasove, kao i da će prerano otpisani Mlađan Dinkić zahvaljujući političkom marketingu ipak preći cenzus.
Na kojoj će se strani posle izbora naći, teško je predvideti. Stručnjaci procenjuju da su gotovo podjednake šanse da bude u koaliciji s naprednjacima, kao i u onoj s demokratama.
Opširnije u štampanom izdanju
Povezane vesti: Goati: Tri stranke dovoljne za vladu Studentski funkcioneri na stranačkim listama Stranke i dalje ne računaju na žene Bogoljub Karić: Finansirao sam skoro sve stranke Izborne kampanje - ludom radovanje: Od "resetovanja" kredita do 13. penzije