Kategorije
Vaš glas
U fokusu
Regioni
Izvori


Kako izgleda to?

Arhiva

Korisnicki servisi

Naši sajtovi

Prijatelji sajta


Dve čaše dnevno alkohola pomoć protiv gojaznosti žena  

09.Mar.2010, 12:27, Izvor: Kurir     

VAŠINGTON, 9. marta (Tanjug) - Žene koje dnevno piju po dve čaše vina, piva ili nekog drugog žestokog alkoholnog pića izložene su manjoj opasnosti od povećanja telesne težine od onih koje uopšte ne piju, pokazali su rezultati jednog američkog istraživanja. Istraživači iz bostonske bolnice BWH (Brigham and Women"s Hospital) došli su do tih rezultata obavivši anketu sa 19.000 Amerikanki koje nisu imale problema sa telesnom težinom.  

Nastavak na Kurir...   
| Pročitaj ovu vest iz drugih izvoraLosa vest 0 Dobra vest 0



Pogledaj prvu stranicu sajta Vesti.rs za najnovije vesti

Dodajte komentar

Anti-SPAM zaštita: koliki je zbir brojeva jedan i dva?
(uneti brojku slovima, na primer: PET)


Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva ovog sajta, već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite kako bi uklonili sporni sadržaj.
Vaši prijatelji prate vesti i preko Facebook-a.
Prikljuci se i ti !