Admiralska limuzina: pežo 508

Izvor: Blic, 30.Jan.2015, 11:13   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Admiralska limuzina: "pežo 508"

Lansiran početkom 2011. godine, u više nego li teška vremena za klasične limuzine, "pežo 508" ipak se prodao u respektabilnih 370.000 primeraka. U Francuskoj se lako našao na vrhu pored znatno starijih i ne preterano popularnih modela, kao što su "reno laguna" i "sitroen "C5", ali to nije bio slučaj i na evropskom tržištu, pošto je "Folksvagen" sa "pasatom" obrao >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << "kajmak".

Pretražite našu ponudu sa preko 65,000 oglasa

Besplatno oglasite svoje vozilo na sajtu gde se prodaju polovnjaci

Postavi oglas na www.mojauto.rs

Vreme je ostavilo traga na "pežou 508" koji je nedavno blago redizajniran. Najspektakularnija je sama svetlosna grupa, sa čak 144 integrisanih dioda, što znači da je osvetljenje 100 odsto LED! Svetlosna grupa pozadi je isto tako modernizovana, dok je hromirana lajsna sa prtljažnika uklonjena.

Unutrašnjost je evoluirala znatno diskretnije, što i nije za kritiku, uzevši u obzir da

je već u startu veoma kvalitetno urađena. "Pežo 508" je ozbiljan automobil, ambiciozno zamišljen i realizovan, kao da je izašao iz neke renomirane fabrike sa druge strane reke Rajne. Čak je i sam izgled prilično germanski, sa malim staklenim površinama i padajućom linijom krova. Zaboravite neugledne i sićušne dugmiće od jeftine plastike, kao kod nekadašnjeg "407" - ovde je sve na nivou najboljih predstavnika u segmentu. Iako je sam dizajn potpuno klasičan, dopali su nam se pregledni i bogati instrumenti, kao i obilje "sunđeraste" plastike.

Centralna konzola je prilično masivna, kako bi se integrisao poveći kolor ekran, sada znatno moderniji. Osim što je postao osetljiv na dodir, poseduje multimedijalni sistem pozajmljen od mlađeg brata "308". Obogađen je i kamerom za pomoć pri parkiranju, ali ne i trenutno veoma popularnim sistemom sa pogledom od 360°.

Za malim upravljačem, sportski podrezanim odozdo, vozač se oseća odlicno. Errgonomija je odlična, a jedina zamerka se može uputiti preterano brojnim

Prodajete polovni automobil?

Postavite besplatan oglas.

komandama na upravljaču, pre svega onim za tempomat, smestenim previše nisko. Zavaljen u tvrda, ali udobna sedišta, sa dobrim bočnim osloncima (može se produžiti i sedalni deo), vozač ne oseća zamor ni posle višečasovnog putovanja. Postavljen na platformi bratskog "sitroena C5", poseduje međuosovinsko rastojanje od čitavih 2,82 metra. Na nivou konkurenata je i prtljažnik, zapremine 515 litara.

Poznat po odličnim dizel agregatima, "Pežo" je u "508" ugradio osveženi 2.0 BluHDi. Postoji u dve verzije, od 150 i 180 KS, s tim da je prvi predviđen uz ručni, a drugi uz automatski menjač. Same perfomanse su znatno bolje od 2.0 HDi/165 (i dalje u ponudi), logično, čitavih 400 Nm obrtnog momenta, savršeno "leže"

automatici. Radi se o "pravom" automatskom menjaču, a ne robotizovanom koji ide uz 1.6 HDi, nastalim u saradnji sa japanskim Aisinom. Iako i dalje ima samo šest prenosa i bez duple spojnice, pokazao se mnogo bržim i "pametnijim".

Savršeno odgovara karakteru vozila, a ko baš voli da se igra ručicom, po želji može preći i na manuelni mod, odnosno "sport". Prelazi tako ostaju duže angažovani, s tim što tada zna biti pomalo agresivan. U proseku, ovaj motor se zadovoljava sa nepunih 8 litara na 100 kilometara, ali po malo jačim gradskim gužvama računajte na 9-9,5 litara, uprkos veoma efikasnom "start&stop" sistemu.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.