Tomić ne razume kritike: Traže moju smenu posle jednog meča, a mi nismo izgubili!

Izvor: MozzartSport.com, 23.Jul.2016, 14:57   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Šef struke Partizana pominje duplu krunu posle eliminacije od Zaglebja

U svakom iole ozbiljnom i racionalnom klubu već bio bio  bivši, ali pošto Partizan ni u obrisima nema crtu ozbiljnosti zadržao se Ivan Tomić na njegovoj klupi.

Uprkos eliminaciji od Zaglebja, prvoj u početnom kvalifikacionom kolu posle 19 godina, uprkos zahtevima navijača da dođe drugi trener, uprkos slaboj igri >> Pročitaj celu vest na sajtu MozzartSport.com << u revanšu...

Kaže da nema smisla suditi mu posle samo tih 120 minuta i penala u Lubinu, te da ovaj tim crno-belih ima perpektivu.

Najlakše je posle jedne utakmice tražiti glave i smene. Ja sam apsolutno spreman na sve. Prošao sam u Partizanu mnogo toga i kao igrač i kao direktor i sad kao trener. Da budem jasan: ne borim se za svoju poziciju, već za nešto što je dobrobit srpskog fudbala. Mi smo pri stavu da šansu dajemo mladim igračima. Ne želimo da nagomilavamo strance, ne želimo legiju stranaca, nije nam taj stil, nije to naša filozofija, niti je to u interesu Partizana i srpskog fudbala i dali smo šansu mladim igračima. Ovaj tim ima pesprektvu“, poručuje Ivan Tomić.

Odgovornost za ispadanja u drugom kolu kvalifikacija za Ligu Evrope od borbenog, ali fudbalski prilično neubedljivog Zaglebja, prvi je preuzeo Ivica Iliev. Danas mu se pridružio i šef struke.

„Ovo je bolna eliminacija, za sve u klubu, navijače, pogotovo za mene. Za eliminaciju preuzimam odgovornost, naravno i izvinjavam se navijačima Partizana u svoje ime i igrača, a istovremeno im se zahvaljujem na podršci u obe utakmice“.

O kritikama, na koje očigledno nije navikao, jer da jeste prihvatio bih ih, govorio je na sledeći način:

„U sportu je neophodno racionalno prilaziti pobedama i porazima. Apsolutno sam spreman za kritike i svestan sam šta nosi rad u Partizanu, ali kritike bi trebalo da budu smislene. Ne bežim od kritike i spreman za njih. Ne želim da se držim zubima za mesto trenera, ali ne želim ni da dozvolim da budem kritikovan neobjektivno. Nama ostaje da se skoncetrišemo, fokusiramo i da učinimo sve da osvojimo duplu krunu“.

Osim finansijskog udarca, jer je propuštena prilika da klub eventualnim plasmanom u grupnu fazi zaradi više od 3.000.000 evra, Partizan je ispadanjem u „sezoni kupanja“ smanjio i tržišnu vrednost igračima , istovremeno doveo do toga da se javnost zapita u kakvom su psihičkom stanju pred špočetak prvenstva i nedeljni duel sa Bačkom u prvom kolu Superlige.

Ono što se desilo ne možemo da promenimo i na to na možemo da utičemo. Možemo da se fokusiramo i utičemo na ono što može da se desi“.

Trener Partizana se očigledno dobro spremio za konferenciju za medije u Sportskom centru „Zemunelu“, jer je posegao za statističkim podacima, zaboravljajući da objasni ključni: kako je njegov tim u revnašu uspeo samo jedan šut u okvir gola da uputi. I to u 96. minutu!?

Poljska reprezentacija je na 16. mestu, mi na 27. Poljski klupski fudbal je na 18, a mi na 47. poziciji. Na Evropskom prvenstvu Poljska je bila četvrtfinalista, mi, nažalost svih nas koji se bavimo fudbalom, nismo bili ni učesnici. Zaglebje ima isti budžet kao i mi, njega finansira država odnosno rudnik soli, ekipa je tri godine zajedno. Kontinuitet je jedan od predusova za postizanje rezultata. Infrastruktura je na visokom nivou, a njihov fudbal u ekspanziji. Sve ono što kod nas nije. Nama je ovo bio tek drugi meč otkako smo zajedno“.

Za kraj, insistirao je na jednom detalju.

Naravno da nam je potrebno vreme. Da stavite deset najboljih fudbalera sveta trebalo bi im vremena da se uigraju. Sada se, posle jednog promašenog penala, a da vas podsetim, mi nismo izgubili, priča o potpunom raspadu, potopu, da niošta ne valja. Pokazalo se još jednom da pobede doživljavamo u vidu vatrometa, a poraze kao da je ne daj bože sahrana i potreba za linčom“, napomenuo je Ivan Tomić.

(FOTO: Star sport)

Nastavak na MozzartSport.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta MozzartSport.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta MozzartSport.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.