„Ermes“ ne posustaje

Izvor: Capital.ba, 26.Mar.2015, 07:50   (ažurirano 02.Apr.2020.)

„Ermes“ ne posustaje

PARIZ, Francuska modna kuća Ermes (Hermes), poznata po skupocjenoj kožnoj galanteriji i odjeći, prošle godine je ponovo zabilježila značajan rast profita, čime je potvrdila jedan od najboljih rezultata u cijelom sektoru luksuzne robe. Operativni profit kompanije je porastao 7,0 odsto na 1,29 milijardi evra, što je nešto ispod očekivanja Rojtersovih analitičari koji su predvidjeli rast na 1,31 milijardu evra. Operativna marža >> Pročitaj celu vest na sajtu Capital.ba << je smanjena na 31,5 odsto poslije rekordnih 32,4 odsto 2013. Kompanija je najavila da bi u 2015. operativna rentabilnost mogla da stagnira zbog marže koja, kako se očekuje, može da pređe 31 odsto. Neto profit u 2014. povećan je na godišnjem nivou na devet odsto na 859 miliona evra, dok je vrijednost dividende povećana s 2,70 na 2,95 evra. Zbog neizvjesnih ekonomskih prilika, kompanija je za ovu godinu sniliza prognozu rasta profita sa deset na osam odsto, prije svega zbog pada priliva turista u Hong Kongu, usporavanja rasta kineskog tržišta kao i pada broja ruskih turista. Tanjug

Nastavak na Capital.ba...






Povezane vesti

Zaposleni u Porsche-u dobijaju bonus u vrednosti od 8600 evra

Izvor: Moto.rs, 26.Mar.2015

Porsche je objavio da će svi zaposleni u ovoj kompaniji dobiti bonus u iznosu od 8600 evra nakon veoma uspešne i profitabilne 2014. godine. Porsche je pre svega na krilima uspeha modela Macan uspeo da ostvari prodaju veću za 17% u odnosu na 2013. godinu...Kompanija je uspela da proda gotovo 190.000...

Nastavak na Moto.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Capital.ba. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Capital.ba. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.