Opel ADAM S: Energična sportska zvezda dostupna od 18.690€

Izvor: Nacionalna klasa, 23.Nov.2014, 01:51   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Opel ADAM S: Energična sportska zvezda dostupna od 18.690€

Opel je počeo da prima narudžbine za sportsku varijantu modela ADAM, a poznata je i cena – 18690€ (za kupce u Nemačkoj). Pretpostavljamo da cena za ovaj model na našem tržištu neće biti bitno različita.

„ADAM S je najsnažnija verzija ADAM porodice“, objašnjava Jirgen Keler (Jürgen Keller), izvršni direktor prodaje, marketinga i postprodaje u Nemačkoj. „150 KS i 220 Nm maksimalnog obrtnog momenta su premise koje obećavaju; u kombinaciji sa lakim baratanjem, >> Pročitaj celu vest na sajtu Nacionalna klasa << preciznim upravljanjem i izuzetnim kočnicama, posedujemo sve atribute koje jedan istinski sportista treba da ima. ADAM S je kreiran za vijugave planinske puteve, gde svaka uzbrdica ili nizbrdica predstavlja čisto zadovoljstvo u vožnji.“

Uz ADAM S su takođe dostupne brojne mogućnosti individualizacije, i to kada govorimo o elementima karoserije, krovu i enterijeru, koji potpisuje sportske karakteristike ADAM S modela, što ga čini istinskim šampionom personalizacije među ostalom ADAM „sabraćom“.

„Dušu i srce“ novog atlete u proizvodnoj liniji ADAM-a predstavlja 1,4 litarski turbo agregat sa 110 kW/150 ks i 220 Nm maksimalnog obrtnog momenta dostupnog između 2.750 i 4.500 o/min. Motor je uparen sa preciznom šestostepenom transmisijom sa sportskim prenosnim odnosima, što obezbeđuje savršen kontinuitet pri bilo kojoj brzini. U ovoj postavci, ADAM S ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 8,5 sekundi. Međuubrzanje u petom stepenu prenosa od 80 do 120 km/h iznosi 7,9 sekundi. Snaga pogona i otpor vazduha pobijaju jedno drugo pri brzini od 210 km/h.

1,4 litarski turbo je u skladu sa strogim Evro 6 standardima emisije štetnih gasova, uz prosečnu potrošnju goriva od 5,9 litara benzina na 100 km u kombinovanom ciklusu. Faze rada tandema bregastih osovina omogućavaju kontinuirani, promenljivi program rada ventila, a turbo punjač integrisan u izduvnu granu redukuje masu i obezbeđuje kompaktne dimenzije kompletnog paketa. Komponente koje dalje doprinose smanjenju mase uključuju blok motora od livenog gvožđa sa šupljom strukturom nosećeg rama, šuplje livene bregaste osovine i plastičnu usisnu granu.

Nezavisno od svojih pogonskih mogućnosti, ono što ADAM S najviše „voli“ su krivine. Njegov omiljeni teren predstavljaju krivudavi seoski putevi, gde njegova posebno podešena šasija i oštro sportsko upravljanje naglašavaju vozne karakteristike. Takođe, ova „džepna raketa“ pruža izvanredno mehaničko prijanjanje kada je to potrebno, a performantne kočnice obezbeđuju sjajne kočione parametre i definisanu tačku pritiska, što donosi neophodan osećaj pri dinamičnoj vožnji. Crvene kočione čeljusti se mogu videti iza opcionih 18 inčnih „Typhoon“ alu naplataka.

Prednji spojler, posebno oblikovani bočni pragovi i proširen zadnji odbojnik karakterišu karoseriju „mišićavog“ sportiste, i jasno ga razdvajaju od ostatka porodice ADAM. Sportski izgled zaokružuju zadnji spojler i hromirani završetak izduvne cevi kada je spoljašnjost u pitanju, a sportske papučice i ADAM S ekskluzivna Recaro sportska sedišta (1.300 evra)* kada je reč o unutrašnjosti automobila.

Izvor: Opel
Pogledaj vesti o: Opel

Nastavak na Nacionalna klasa...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Nacionalna klasa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Nacionalna klasa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.