Kompanija Opel predstavila je reklamnu kampanju za ADAM ROCKS model

Izvor: Moto.rs, 19.Sep.2014, 16:06   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kompanija Opel predstavila je reklamnu kampanju za ADAM ROCKS model

Od proleća, Opel je generisao dosta pažnje svojim slobodnim reklamama i reklama baziranim na sloganu "Umparken im Kopf" ("Change Your Mind). Opel će sledeće nedelje pokrenuti sledeću fazu počevši sa reklamnom kampanjom za Adam Rocks.

Kompanija iz Russelsheim-a savršeno jasno stavlja do znanja da Adam Rocks nije običan mali automobil svežim, izazovnim i >> Pročitaj celu vest na sajtu Moto.rs << iznad svega duhovitim reklamama. Sve je drugo, osim sladak, tvrdi Opel. Kampanja, razvijena od strane hamburške agencije Scholz & Friends, nemačkim TV kućama će isporučiti dve iznenađujuće reklame.

Pored toga, različiti reklamni motivi će biti predstavljeni u časopisima, novinama i na bilbordima. Opel-ova poruka je jasna: Adam ROCKS je avanturistički, moderan i mali auto za muškarce", tvrdi Tina Müller, potpredsednik i direktor marketinga Opel Group. Opel kampanja jasno cilja ovu grupu ljudi i potpuno je drugačija od bilo kojih prethodnih modela oglašavanja za ovaj segment. Uz pomoć kampanje, 3.75m dugačak Adam Rocks mini–crossover sa troja vrata stvara sopstveni tržišni segment u koji se uklapa u svakom smislu. U potpunosti novi 1.0 ECOTEC Direct Injection turbo benzinski motor u kombinaciji sa šestostepenom transmisijom, zajedno sa modernim, pristupačnim IntelliLink zabavno-informativnim sistemom sa brzim i jednostavnim rukovanjem naglašava svoj status među malim automobilima.

foto © Opel

Nastavak na Moto.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Moto.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Moto.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.