Istinska ekološka šampionka: Nova Opel Corsa sa samo 82 g/km CO2

Izvor: Moto.rs, 29.Jan.2015, 13:08   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Istinska ekološka šampionka: Nova Opel Corsa sa samo 82 g/km CO2

Riselshajm. Nova Opel Corsa ne samo što izvanredno izgleda, već je zaista prava šampionka u niskoj potrošnji goriva. Model sa troje vrata, 1.3 CDTI ecoFlex (70 kW/95 ks) motorom sa Start/Stop tehnologijom kao standardnom komponentom, rekuperacijom kočione energije i pneumaticima sa niskim stepenom otpora pri kotrljanju u kombinaciji sa novom Easytronic 3.0 menjačkom kutijom, može redukovati emisiju CO2 do 82 grama po pređenom kilometru. >> Pročitaj celu vest na sajtu Moto.rs << Potrošnja goriva predstavlja primer u klasi sa 3,1 l na pređenih 100 kilometara u kombinovanom ciklusu, što novu Corsu čini najekonomičnijim Opelom na tržištu. Ekološka šampionka će biti dostupna za porudžbine za 17.310 evra (uključujuči i PDV, u Nemačkoj), od kraja februara.

„Naša automatizovana petostepena manuelna transmisija u novoj Corsi predstavlja pravu atrakciju za one kupce koji obraćaju pažnju na uštedu prilikom kupovine ali ne žele da propuste komfor koji donosi automatik“, kaže Peter Kristijan Kispert (Peter Christian Küspert, potpredsednik prodaje i postprodaje unutar Opel grupe. „Kada je u kombinaciji sa štedljivim dizelom, mali automobil postaje ekonomični „džin“. Iz tog razloga, savršen je kako za urbanu eksploataciju, tako i za duži put.“

Ovaj model odlikuje 1.3L CDTI ecoFLEX dizel motor koji razvija 95ks izlazne snage i 190Nm obrtni moment. Motor je uparen sa Easytronic 3.0 transmisijom koja vozilu omogućava da postigne potrošnju od 3.1L/100km uz emisiju štetnih gasova od 82g/km.

Opel navodi da je zahvaljujući tome Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX najštedljiviji Opel koji je trenutno dostupan na tržištu kao i najekonomičnija dizel jedinica. Pored štedljivog motora, automobil odlikuje i start/stop tehnologija, sistem regenerativnog kočenja kao i pneumatici niskog otpora kotrljanja. Corsa 1.3 CDTI ecoFLEX u prodaji će se pojaviti u toku marta i to prvo na teritoriji Nemačke.

Petostepeni Easytronic 3.0 ima manju masu i niži stepen unutrašnjeg trenja u odnosu na konvencionalni automatski menjač. Kombinuje prednosti u komforu koje donosi automatska transmisija sa štedljivošću manuelne jedinice. Easytronic 3.0 automatski bira stepen prenosa u kome je vožnja najefikasnija s aspekta potrošnje; baziran na manuelnom menjaču optimizovanom za manje motore, te tako omogućava štedljivu vožnju. Automatizovani menjač je u kombinaciji sa Start/Stop tehnologijom koja dodatno doprinosi uštedi goriva, posebno u urbanim uslovima vožnje.

Opelovi inženjeri su razvili poseban komplet zupčanika za automatizovanu transmisiju. Dug prenosni odnos petog stepena prenosa obezbeđuje vožnju na otvorenom putu pri nižem broju obrtaja, što donosi i niži nivo buke. Dodatno, Easytronic 3.0 nudi režim „sporohodne“, sličan onom kod automatskih menjača, koji služi za spore manevre. Ovaj menjač ima posebnu funkciju za dinamično startovanje i sportsko ubrzanje.

Nova generacija Easytronica impresionira redukovanim vremenom odziva, što obezbeđuje brže i uglađenije promene stepena prenosa. Ova optimizacija je omogućena novim starterom sa poboljšanim senzorom i kontrolnom tehnologijom, zajedno sa potpuno revidiranom osnovom koju čini petostepena manuelna transmisija. Pored automatskog režima rada sa elektro-hidrauličnim starterom koji preuzima promene stepena prenosa i operisanje spojnicom, Easytronic 3.0 takođe nudi i opciju manuelnog menjanja stepena prenosa preko ručice menjača.

foto © Opel

Nastavak na Moto.rs...






Povezane vesti

29.01.2015 ::: Istinska ekološka šampionka: Nova Opel Corsa sa samo 82 g/km CO2

Izvor: AutoMagazin, 29.Jan.2015

Nova Opel Corsa ne samo što izvanredno izgleda, već je zaista prava šampionka u niskoj potrošnji goriva. Standardna potrošnja iznosi samo 3,1 l/100 km, a emisija CO2 ima vrednost od 82 g/km....Model sa troje vrata, 1.3 CDTI ecoFlex (70 kW/95 ks) motorom sa Start/Stop tehnologijom kao standardnom...

Nastavak na AutoMagazin...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Moto.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Moto.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.