Izvor: Radio 021, 29.Apr.2016, 13:27 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Tviter se "odrekao" statusa društvene mreže
Umesto da se upusti u borbu sa Fejsbukom, Skajpom i Mesindžerom, Tviter je odlučio da u okviru "Ep Stora" klasifikaciju "društvene mreže" zameni etiketom "vesti".
Najpopularnija platforma za mikro-bloging se kreće novim putem, te će se od sada nalaziti u društvu BBC-a, CNN-a i Njujork tajmsa.
Kao što je Fejsbuk u poslednjih nekoliko godina svoju pažnju usmerio na na video snimke, oglašavanje i prenošenje vesti, i Tviter će takođe pokušati da se repozicionira. >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio 021 << Umesto daljeg osvajanja masovnog tržišta društvenih mreža, Tviter je ovog meseca uspeo da se izbori za živi prenos NFL utakmica četvrtkom uveče.
Tviter u poslednjem kvartalu 2015. godine nije zabeležio rast novih korisnika, ali je zahvaljujući sistemu udruživanja sa drugim kompanijama u prvoj četvrtini 2016 zabeležio rast od 2 odsto u kategoriji aktivnih korisnika.
Autor: 021.rs