Izvor: B&F Online, 18.Apr.2014, 11:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pol Krugman kao “brend-ambasador”

U igri za novac tipa “pobednik-sve-uzima” -u  trci za parama, statusom i za, najvažnije od svega – privlačenjem pažnje – ekonomista/ kolumnista Njujork tajmsa Pol Krugman izašao je kao pobednik. Sada ubira plodove svog sedenja na tom klizavom vrhu, piše Virdžinija Postrel za Bloomberg. Kao Majkl Džordan, Šarliz Teron ili Kim Kardašijan i on se, […]

Nastavak na B&F Online...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B&F Online. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B&F Online. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.