MILIONI FANOVA I ŠAMPANJAC Ovi kućni ljubimci su BOGATIJI I POPULARNIJI i od svojih SLAVNIH VLASNIKA

Izvor: Blic, 25.Mar.2017, 23:35   (ažurirano 02.Apr.2020.)

MILIONI FANOVA I ŠAMPANJAC Ovi kućni ljubimci su BOGATIJI I POPULARNIJI i od svojih SLAVNIH VLASNIKA

Sigurno ste čuli za Karla Lagerfelda, ali da li znate kako mu se zove mačka? Njeno ime je Šupet, ima oči boje safira, snežnobelo krzno i svoje mesto u kreatorovom privatnom avinu. Šupet se često slika pored boce šampanjca, a “Njujork tajms” je nedavno objavio njen portret. Na instagramu ima 100.000 pratilaca.

Ovo, međutim, nije ništa u poređenju s Nevilom, bulterijerom modnog dizajnera Marka Džejkobsa, >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << koji ima dvostruko više pratilaca. I jedno i drugo nadmašila je Ejža, pas Lejdi Gage, koji ima čak 236.000 fanova. Slike ženke francuskog buldoga prikazuju je u crnim limuzinama, na pikniku u parku i kako se odmara pored kamina. Ejža ima više pratilaca nego nemačka kancelarka Angela Merkel.

Pored kućnih ljubimaca poznatih ličnosti, zvezde Instagrama su pripitomljene svrake, hiperaktivne veverice i čudne lisice. Neke životinje imaju svoje modne kolekcije. Jedan jež iz Kanade redovno poziva javnost na druženje i prodaje kalendare sa svojom fotografijom.

Fenomen životinje zvezde nije novina. Televizijska serije “Lesi” proslavila je mužjaka Pala, a bioskopski hit “Fliper” pet kljunastih delfina. Životinjske zvezde na Instagramu su, ipak, nešto drugo: oni ne mogu da spasavaju ljude poput Flpera, niti da analiziraju tragove kao Lesi.

Zahvaljujući internetu, oni žive davnašnji ljudski san: slavni su i žive u blagostanju - bez talenta i bez napora. Oni odražavaju savremeni paradoks, poznat iz kasting-emisija i rijaliti programa: stekli su slavu time što su poznati. Za sve jazavičare, mačke i morske prasiće važi pravilo: svako može da postane zvezda!

Na primer, keruša Marni, koja je sa dva miliona obožavalaca nadmašila i Šupet i Ejžu. Njujorčanka Širli Braha udomila je napuštenog psa, koji je prethodno živeo u azilu, i počela da objavljuje njegove fotografije na Instagramu. Kada je videla da Marni, koja uvek deluje pomalo dezorijentisano, privlači velike simpatije, Braha je dala otkaz i postala njen menadžer. Činjenica je: ko na Instagramu ima više od 10.000 pratilaca, postaje tzv. mikro influenser, a posle više od 100.000 firme počinju da ga angažuju za reklamu.

Sada se Braha zajedno s Marni šećka po crvenim tepisima i vodi je na snimanje reklama za Airbnb. Obe žive od Marnine slave. Ljudske zvezde poput Majli Sajrus i Tejlor Svift rado se slikaju s njom. Zbog svog čudnog izgleda postala je predmet obožavanja: hramlje, glava joj je iskrivljena, a jezik joj uvek visi.

Da je čovek, verovatno bi zbog svih tih nedostataka postala žrtva mobinga. Slavu životinja prihvatamo bez zavisti, a što više odstupaju od norme, to ih više slavimo. One nas podstiču da ispoljimo sve one plemenite karakteristike koje u ophođenju prema ljudima često ne pokazujemo: prihvatanje nedostataka, širokogrudost i bezuslovnu naklonost.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.