Zakazivanje pregleda preko Call centra Doma zdravlja – za nekog savršenstvo, za nekog glavobolja

Izvor: RadioCity.rs, 27.Apr.2017, 14:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zakazivanje pregleda preko Call centra Doma zdravlja – za nekog savršenstvo, za nekog glavobolja

Radno vreme Call centra Doma zdravlja, gde se zakazuju pregledi kod lekara opšte prakse, kao i ginekološki, stomatološki, pedijatrijski i pregledi školske dece, jeste od 7 do 20 sati. Međutim, ne uspe svako da zakaže pregled onda kada želi i onog trenutka kada se javi. Kako nam se požalio jedan, ovom situacijom iznervirani Nišlija, iako je pozvao odmah ujutru po otvaranju linija, nakon čekanja na vezi rečeno mu je da se javi sutra.
„Do pre mesec dana je sve funkcionisalo savršeno. >> Pročitaj celu vest na sajtu RadioCity.rs << Ja sam se oduševio da je najzad naša država napredovala i uvela našto što radi dobro. Onda mi se odjednom dogodilo da zbog neke promene ceo Niš zove u 7 ujutru i moram da čekam na vezi i slušam onu muziku 15 minuta. Onda se javi operaterka i kaže mi da su svi termini popunjeni kod mog izabranog lekara, i da moram da pozovem sutra ponovo kako bih zakazao“, tvrdi naš sugrađanin.

Jedna od operaterki u Call centru objašnjava za City radio u kojim situacijama je moguće da se ovako nešto desi.
„Velika je gužva ujutru, jer znaju i pacijenti da je ogromna navalica kod pojedinih lekara. U Domu zdravlja je oko 30 lekara opšte prakse, a kod polovine je ta velika navalica, jer oni imaju dugogodišnje iskustvo, većem broju ljudi su izabrani lekari. Najviše je poziva za zakazivanje kod doktora Čede, Lucije, Petra, Maline, Deljanin, Manov-Dimov, Sunčice. Dakle, oni tokom polovine svog radnog vremena obavljaju zakazane preglede, što je ukupno 12 po danu, i neretko se događa da u prvih nekoliko minuta od početka radnog vremena popunimo sve termine kod njih“, priča Maja Blagojević, operaterka.

Inače, optimalni zakonski rok je 15 dana za zakazivanje pregleda kod lekara opšte medicine, a 30 dana za ginekologa i stomatologa. Ukoliko su u tim periodima svi termini popunjeni, operaterke nude alterenativna rešenja.
„Od onog momenta kada pozovete ako je sve popunjeno u tim zakonskim rokvoima, ja ću vas u tom slučaju uputiti da odete kada lekar radi bez zakazivanja, da odete sa knjižicom i čekate red, ili, ako to ne želite, da pozovete sutra. Jer ima ljudi kojima je lakše da zakažu i dođu u svom terminu, imaju obaveze, rade, ne mogu da čekaju“, objašnjava Maja Blagojević.

Maja dodaje da tokom jednog radnog dana u proseku ovaj Centar primi više od 2 hiljade poziva, što je preko 200 poziva koje obavi jedan operater, budući da radi njih 10.
Pored zakazivanja, tokom dve smene u Call centru, operateri rade otkazivanje pregleda, i informišu građane koji pozovu da bi saznali kada rade njihovi lekari koji obavljaju specijalističke preglede.

Nastavak na RadioCity.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RadioCity.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RadioCity.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.