Šetnja kroz Srbiju u virtualnoj realnosti na sajmu u London

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 01.Okt.2016, 22:17   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Šetnja kroz Srbiju u virtualnoj realnosti na sajmu u London

Kampanja Turističke organizacije Srbije (TOS) pod nazivom „# MySerbia", kao i viteški turnir "Just Out #Manasija2015" predstavljeni su na potpuno nov način u okviru jednog od značajnijih sajmova marketinških tehnologija u Evropi - "Technology for marketing" u Londonu.

Pod kupolama dvorane "Olimpija u Londonu", u prethodna dva dana posetioci ovog sajma bili su u prilici da "prošetaju" kroz manastir Manasiju, >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << dožive njenu veličanstvenu lepotu, na trenutak postanu srednjovekovni vitezovi, oprobaju se u gađanju lukom i strelom, ujedno upoznajući prirodne lepote i kulturno-istorijsko nasleđe Srbije, saopšteno je iz TOS-a.

Svi ovi čudesni doživljaji nastali su zahvaljujući najsavremenijoj "Augmented Reality", "Virtual Reality" i gejming tehnologiji, čiju primenu u marketinške svrhe, pred više od 10.000 posetilaca i preko 200 izlagača, su predstavile kompanije DunavNET i Homepage iz Novog Sada.

Na njihovom štandu posetiocima su u 360° VR Player tehnologiji virtuelne stvarnosti, uz korišćenje odgovarajuće opreme, predstavljene kampanje Viteški turnir "Just Out" #Manasija2015" i kampanja „#MySerbia", rađena za potrebe Turističke organizacije Srbije.

360° VR Player tehnologija omogućava izradu Virtual Reality videa koji se mogu najbolje posmatrati na specijalnoj opremi, VR naočarima raznih proizvođača, ali i na Jutjubu i Fejsbuku.

"Technology for marketing" je jedini sajam ove vrste u Velikoj Britaniji i jedan od značajnijih u Evropi.

Na jednom mestu u 15 zasebnih sala okupilo se više od 200 izlagača, sa ciljem da ukažu i prestave promene u sferi marketinga, koji iz umetnosti rapidno prerasta u nauku.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Povezane vesti

Prezentacija Srbije na marketinškom sajmu u Londonu

Izvor: DobreVesti.rs, 01.Okt.2016

BEOGRAD – Pod kupolama dvorane Olympia,  u londonskom kvartu Kensington, posetioci jednog od značajnijih sajmova marketiniških tehnologija u Evropi  - “Technology for marketing” bili su u prilici da „prošetaju“ kroz manastri Manasiju, dožive veličanstvenu lepotu, na trenutak postanu...

Nastavak na DobreVesti.rs...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.