Kako da poboljšate vidljivost sajta korekcijom elemenata koji su na njemu

Izvor: Kurir, 24.Jul.2016, 10:32   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako da poboljšate vidljivost sajta korekcijom elemenata koji su na njemu

.

U ovom tekstu nastavljamo da delimo iskustva Elene Gros, stručnjaka za marketing i osnivača portala „Elana Lyn“ Već smo razmatrali takozvane „offsite” tehnike optimizacije, a ovoga puta ćemo se baviti prilagođavanjem elemenata koji se nalaze na samom sajtu

Šta su „onsite“ SEO tehnike?

Kao što samo ime kaže, to su tehnike koje se sprovode na vašim stranicama

Naslov: Ako vaša kompanija ima blog, postovi moraju da imaju >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << naslove koji će navesti ljude da pročitaju sadržaj Najbolje je da o naslovima razmišljate uz korišćenje praktičnog iskustva Pri formulisanju naslova mislite na to koje reči biste kucali u pretraživaču da biste pronašli sadržaj kojim se bavite u tekstu

Naslov bi trebalo da bude privlačan, zanimljiv i slikovit Uključite ključne reči u naslov, tako da ljudi znaju o čemu tekst govori Veoma je važno da čitaocima bude jasno šta će pronaći kad kliknu na link Ako im ponudite baš ono što ste obećali u naslovu, bićete nagrađeni za to tako što će ljudi ostati na vašoj stranici, umesto da je odmah napuste

Sadržaj bogat ključnim rečima

Ključne reči su termini koje će ljudi tražiti da bi došli do vaše web stranice Zajednica blogera „Pro Blogger“ preporučuje da razmišljate o tome na koji način biste vi želeli da ljudi pronađu vaš sadržaj u pretraživačima, šta to treba da upišu u pretraživače kako bi pronašli vašu temu i koji će se rezultati pojavljivati kada upisujete te ključne reči u pretraživač

Postoji mnogo detalja vezanih za pitanje kako izabrati ključne reči u objavi, ali opšte pravilo je da najvažnije reči nekoliko puta pomenete u tekstu Budite oprezni da ne preterate, jer je i dalje prioritet da vaš sadržaj ima smisla i da čitaoci mogu da uživaju u njemu

Naziv domena

Ime domena je naziv vaše web stranice Odaberite ga mudro Naziv bi trebalo da bude slikovit, lako pamtljiv i relevantan za vaš sadržaj

Opis

Napišite kratak prikaz onoga što vi ili vaša kompanija radite Kada neko pretražuje vaš blog ili traži informacije o vašoj kompaniji na Guglu, pojaviće se taj prikaz sa strane Trebalo bi da taj prikaz bude kratak, jasan i relevantan

Optimizujte i slike

Verovali ili ne, tehnike SEO je moguće primeniti i na slike Ako ih optimizujete, one se mogu pojaviti u pretrazi slika Ovo će vam još više značiti ako imate profil na Pinterestu

Alt-Tag – Na Guglu se koristi Alt-Tag radi razumevanja teme slike i sadržaja Za blogere je ostavljanje tagova važno i pri postavljanju slika Primera radi, tagovi su ono što Pinterest preuzima kada neko „pinuje” vašu sliku ili tekst

Naziv slike – naziv se prikazuje kada neko postavi kursor na sliku (hover)

Naziv fajla – umesto da fajl imenujete DSC1000jpg, iskoristite opisnu frazu koja je lako razumljiva Upotrebite ključne reči sa crticom (-) između svake od njih Zato Alt-Tag treba da opisuje sliku ili post

Ako ste zainteresovani za to da još više produbite znanje iz oblasti oglašavanja na internetu,danas možete brzo dobiti profesionalno obrazovanje Škola za buduće profesionalce u digitalnom marketingu doneće vam potrebno znanje, kao i relevantne sertifikate iz svih oblasti onlajn oglašavanja

Autor: Promo tekst

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.