Provozali smo se da vidimo Pupinov most

Izvor: Blic, 20.Dec.2014, 22:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Provozali smo se da vidimo Pupinov most

Novi prelaz preko Dunava zaposlenima je skratio put do posla, a vožnju sa njima zaputili su se i brojni sugrađani iz čiste radoznalosti.

Putnici su se meškoljili u prvim autobusima preko Pupinovog mosta, smeškali se, a svaki čas neko bi ljubopitljivo zatražio od vozača da mu kaže nešto više o liniji 85.

- Jaoj, kako je lepo! - izustila je mala Katarina koju je deda Drago Kuburović poveo u "turističku vožnju" do Borče kada je kroz prozor ugledala Dunav. >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic <<

Ponosni deka nije skidao osmeh, a putnici koji su stajali oko njih pomaljali su glave kao da traže lagodniju poziciju za uživanje u pogledu. Drago priča našim reporterima da je za njega i unuku to dan za pamćenje.

Pupinov most u brojkama...

1.507 metara dug

22,8 metara visok

29,1 metar širok

336 šipova

120.000 kubika betona

2.000 tona putnog bitumena i više od 1.700 tona visokokvalitetnog polimer-modifikovanog bitumena isporučila je kompanija NIS iz Rafinerije Pančevo za gradnju mosta

- Slavimo Svetog Nikolu, pa nam je ovo jedan "suvenir" za slavu - kaže Kuburović.

Zajedno sa putnicima-turistima vozili su se i oni koji su iz Borče krenuli na posao, u školu ili kod prijatelja sa druge strane Dunava, a bilo je i onih koji su se vozili do krajnjih stanica. U Borči zatičemo Veru Knežević.

- Sada hoću da odem do Banovog brda, da napravim jedan krug. Tamo imam rodbinu i drago mi je što je linija proradila - priča Vera.

Pre svih njih, razgovarali smo i sa prvim putnicima koji su prešli Pupinov most, autobusom koji je iz Borče krenuo u zoru, u 4.20 sati. Autobus su naši reporteri dočekali u Banatskoj ulici u Zemunu, gde je pristigao u 4.40.

Izmeštanje terenjaka

Izmeštanje tranzitnog teretnog saobraćaja iz centra će početi od naredne nedelje, čime će pre svega biti rasterećene Karađorđeva i Ulica Kneza Miloša. "U pripremi je zajednički saobraćajni plan sa saobraćajnom policijom. U prvo vreme će ti kamioni biti vraćani na Pupinov most i neće biti kažnjavani, a kasnije, kada se vozači kamiona naviknu na novu trasu, postupaće se po zakonu", najavio je gradski menadžer Goran Vesić na Studiju B.

- Osećaj je istorijski. Mostovi se ne prave svaki dan. Vožnja je prijatna i kraća dobrih 30 minuta - u dahu priča Dragan Stanojević, vozač GSP-a koji je želeo da upozna novu trasu.

Društvo su mu pravili tramvajdžija Nebojša Durmić iz Padinske Skele koji je krenuo u prvu smenu, kao i Dragana iz Borče koja se uputila u prodavnicu na Bežanijskoj kosi gde radi. Za volanom je bio Predrag Ćuruvija.

I povratak je bio "istorijski". Vozač Milenko Todorović prvi put se popeo na novi most, a vozio je osam putnika. Četiri kolege, tri radnika i - još jednog novinara.

- Ovaj most vredi zlata, ovo je super. Sada za pola sata stižemo iz Batajnice u Padinsku Skelu, a trebalo nam je do dva sata - kaže putnik Slavoljub Janjić.

Bilo je i onih koji su uključivali štopericu, kako bi dobro procenili koja trasa im je isplativija, ali svi putnici slažu se da je ona preko Zemuna svakako udobnija.

Nastavak na Blic...






Povezane vesti

PRVI PUTNICI NA LINIJI 85 Provozali smo se da vidimo Pupinov most

Izvor: Blic, 20.Dec.2014

Novi prelaz preko Dunava zaposlenima je skratio put do posla, a vožnju sa njima zaputili su se i brojni sugrađani iz čiste radoznalosti...Putnici su se meškoljili u prvim autobusima preko Pupinovog mosta, smeškali se, a svaki čas neko bi ljubopitljivo zatražio od vozača da mu kaže nešto više...

Nastavak na Blic...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.