DIGITALNI MARKETING: Sa malo novca možete postići veliki uspeh u vašem biznisu

Izvor: Telegraf.rs, 21.Dec.2014, 11:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

DIGITALNI MARKETING: Sa malo novca možete postići veliki uspeh u vašem biznisu

Ukoliko ste pokrenuli sopstveni biznis, sad je pravi trenutak da isplanirate oglašavanje i promociju za narednu sezonu. Sa jasnim i promišljenim planom možete bez mnogo uloženog novca postići snažan efekat. Evo nekoliko opcija za razmatranje:

NE PLAŠITE SE ESKPERIMENTA 

Jedna od prednosti digitalnog marketinga jeste brzo i lako testiranje novih kanala i taktika. Možete provesti dane u čitanju tekstova u kojima se polemiše o tome da li je korišćenje >> Pročitaj celu vest na sajtu Telegraf.rs << neke platforme pametna opcija za biznis, a najbolje što možete uraditi jeste da je sami testirate i analizirate rezultate.

FOKUSIRAJTE SE NA “ŠIRU” SLIKU 

Foto: AP/Tanjug

Iako broj deljenja sadržaja na mrežama može biti pokazatelj toga da li je vaš sadržaj prijemčiv, to nije jedini relevantan parametar. Ako ostanete usredsređeni na “širu” sliku, imaćete kompas. Pod “širom” slikom podrazumeva se pozicioniranje vašeg biznisa. U zavisnosti od tipa pozicioniranja koji hoćete da postignete – od toga da li želite da vas doživljavaju kao inovatora, lidera, najpouzdaniju opciju ili nešto drugo – morate usvajati specifične strategije.

PRATITE TRENDOVE

Porast korišćenja mobilnih aplikacija je očigledan. Sajtovi mnogih kompanija svih veličina najviše poseta imaju upravo sa mobilnih uređaja. Kako ćete ovaj podatak upotrebiti ostaje na vama. Možete, na primer, kreirati aplikaciju za svoj posao radi olakšavanja i ubrzavanja komunikacije sa korisnicima.

Foto: AP/Tanjug

RAZUMITE SAZREVANJE DRUŠTVENIH MEDIJA

Društveni mediji doskoro su bili polje na kome se bez novca moglo eksperimentisati do mile volje. Međutim, oglašavanje se profilisalo i danas je potrebno razmatrati nove strategije, jer mnogi stari trikovi ne donose rezultate. Jedan od razloga za ovo jeste to što i format oglašavanja po medijima više nije isti. Štaviše, on se stalno menja i upravo zato je teško vezati se za jednu formulu.

Čime god da se u poslu bavite, pre ili kasnije će vam biti potrebna strategija oglašavanja. Srećom, danas je moguće uz mala ulaganja postići snažne efekte. I što je najbolje, marketing možete za kratko vreme naučiti i sami. Nekad je ovo najbolja i najjeftinija opcija, jer se pretpostavlja da niko ne poznaje vaše klijente bolje od vas samih. Uz praktično znanje i dobru strategiju, vi ćete znati kako da najlakše doprete do novih, zadržite stare i izgradite imidž koji uliva poverenje.

(Telegraf.rs)

Nastavak na Telegraf.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Telegraf.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Telegraf.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.