Zukerberg se pohvalio: Fejsbuk ima 1,49 milijardi korisnika

Izvor: Blic, 01.Avg.2015, 16:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Zukerberg se pohvalio: Fejsbuk ima 1,49 milijardi korisnika

Facebook je objavio i svoje kvartalne poslovne rezultate. Za drugi kvartal prihod im je skočio na 4,04 milijarde dolara što je mnogo više nego što su bila predviđanja

Mark Zukerberg se pohvalio u svom statusu na Fejsbuku da je najpopularnija društvena mreža dosegla 1,49 milijarde korisnika mesečno. Takođe, približava se i brojci od milijardu aktivnih korisnika dnevno.

- Kada je uspostavljen prvi >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << telefonski poziv 1876. godine, tada je u svetu živelo 1,49 milijardi ljudi. Sada je 1,49 milijardi ljudi deo naše zajednice. Sa svakom novom generacijom svet se zbližava. Jednoga dana naša će zajednica spajati svakoga. Hvala vam što ste deo naše misije i naše zajednice - objavio je Mark Zukerberg.

Facebook je takođe objavio i svoje kvartalne poslovne rezultate. Za drugi kvartal prihod je Facebooku skočio na 4,04 milijarde dolara što je mnogo više nego što su bila predviđanja Wall Streeta.

Pogotovo je zanimljiv podatak da čak 76 posto Facebookovih prihoda od reklama sada stiže preko mobilnih uređaja. Oglašavanje preko mobilnih uređaja uvek se smatralo najvećim problemom i izazovom za društvene mreže.

We just announced our quarterly earnings and gave an update on our community's progress.1.49 billion people are now...

Ipak, izgleda da je Facebook uspešno prebrodio tu prepreku, za razliku od Twittera i LinkedIna.

Kada je 2012. godine Facebook izašao na berzu, gotovo da i nisu imali prihode preko mobilnog telefon. Ipak, sada je situacija sasvim promenjena. Mobilni telefoni su oglašivačima veoma zanimljivi jer u današnja vremena gotovo da se i ne odvajamo od njih. Svakog meseca 1,3 milijarde poseta Facebooku obavi se preko mobilnog telefona ili tableta.

- Mobilne platforme su ključ rasta naših prihoda - izjavila je izvršna direktorka Facebooka Sheryl Sandberg.

Istovremeno, Facebook mnogo i troši, troškovi su narasli čak 82 posto jer je najveća društvena mreža u "investicionoj fazi", što se može primetiti i po čestim akvizicijama manjih obećavajućih kompanija i projekata.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.