Kako je Mark Zakerberg OSVOJIO SVET

Izvor: Blic, 30.Apr.2016, 07:53   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Kako je Mark Zakerberg OSVOJIO SVET

Mark Zakerberg ostvario je dominaciju na internetu, može se zaključiti iz poslednjeg izveštaja o radu njegove kompanije "Fejsbuk".

Kompanija ostvaruje sve veću zaradu od sve većeg broja korisnika.

Od početka godine do kraja marta broj korisnika društvene mreže "Fejsbuk" povećan je sa 1,44 na 1,65 milijardi ljudi.

Nekada se broj korisnika "Fejsbuka" u toku samo jedne godine povećavao pet puta.

To više nije moguće jer nema >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << toliko ljudi na svetu. Trenutni broj korisnika se neće uskoro ni duplirati, jer nema toliko ljudi pristup internetu.

Međutim, i to može da se promeni, jer "Fejsbuk" radi i na razvoju jeftinijeg interneta u siromašnijim zemljama.

Kompanija "Fejsbuk" je zavladala svetom, ali ne zahvaljujući broju korisnika društvene mreže preko desktop računara, već zbog mobilnih telefona.

Pre sedam godina, kompanija se mučila da nadmaši "Tviter" po broju korisnika preko mobilnih telefona.

Taj problem je prevaziđen zahvaljujući razvijanju novih aplikacija za pristup sajtu i kupovini već popularnih aplikacija "Instagram", "WhatsApp" i "Oculus".

Veliki prihod "Fejsbuk" ima i od reklama, pomoću kojih korisnici ove društvene mreže mogu da reklamiraju svoje proizvode i usluge određenim ciljnim grupama.

Sada Mark Zakerberg planira da ima još veću vlast nad kompanijom, a vrlo je verovatno da će mu to biti i dopušteno.

Njegov uticaj u kompaniji je ogroman, pod njegovom palicom "Fejsbuk" ostvaruje odlične rezultate, pa investitorima i vlasnicima akcija odgovara da se on pita za sve.

On već ima veliku količinu akcija "klase B" koje mu omogućavaju 10 glasova u donošenju kompanijskih odluka, za razliku od akcija "klase A" koje nose samo jedan glas.

Kompanija sad predlaže i raspodelu akcija koje ne nose nijedan glas, koje će dati akcionarima.

Zakerbergov plan je da njemu ostane većina najvažnijih akcija klase B, a da sve svoje preostale da u dobrotvorne svrhe.

Na taj način će zadržati upravljačku moć u kompaniji, čak i kada ne bude većinski vlasnik.
Pogledaj vesti o: Facebook

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.