Izvor: B92, 10.Jan.2017, 11:39 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Facebook uvodi novu promenu koja se neće dopasti korisnicima
Kompanija Facebook planira da ostvari dodatnu zaradu uključivanjem reklama u video-sadržaj.
Korisnici na Facebooku svakog dana odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame.
Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << 20 sekundi.
Izvršni direktor Mark Zakerberg navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju pre pokretanja video-snimaka, piše recode.net.
Facebook će za sada oglašivačima davati 55 odsto zarade, što je isti procenat koji nudi i YouTube, prvak na polju oglašavanja u okviru video-sadržaja.
Testiranje nove opcije trebalo bi da počne uskoro.