Facebook uvodi novu promenu koja se neće dopasti korisnicima

Izvor: B92, 10.Jan.2017, 11:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Facebook uvodi novu promenu koja se neće dopasti korisnicima

Kompanija Facebook planira da ostvari dodatnu zaradu uključivanjem reklama u video-sadržaj.

Korisnici na Facebooku svakog dana odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame.

Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << 20 sekundi.

Izvršni direktor Mark Zakerberg navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju pre pokretanja video-snimaka, piše recode.net.

Facebook će za sada oglašivačima davati 55 odsto zarade, što je isti procenat koji nudi i YouTube, prvak na polju oglašavanja u okviru video-sadržaja.

Testiranje nove opcije trebalo bi da počne uskoro.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.