Izvor: Scandal.rs, 24.Maj.2016, 23:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
#CSRSrbija2016 – Društvena odgovornost je zadatak svakog pojedinca
U organizaciji Color Press Grupe i magazina “Diplomacy&Commerce”, u beogradskom hotelu “88 Rooms” drugu godinu za redom održana je konferencija #CSRSrbija2016 – “Izazovi korporativne društvene odgovornosti: Iskustva najboljih”.
Konferenciju je otvorila predsednica Narodne skupštine Republike Srbije, Maja Gojković naglasivši da je društvena odgovornost istinska briga za dobrobit zajednice. Nakon njenog ispirativnog govora, prisutnima se u >> Pročitaj celu vest na sajtu Scandal.rs << ime UNICEF-a obratila zamenica stalnog predstavnika u Srbiji, gospođa Severine Leonardi.
Usledila je prezentacija Ljiljane Jevremović iz “Delta Fondacije” o strateškom ulaganju u razvoj društvane zajednice.
Od predstavnika Vojvođanske banke, zvanične banke konferencije #CSRSrbija2016, čuli smo više o projektu “Budi svoj” namenjenom mladima bez roditeljskog staranja. Takođe, Vojvođanska banka je prva finansijska institucija u čijim filijalama je komunikacija prilagođena gluvim i osobama s oštećenim sluhom, što je navedeno kao primer dobre prakse.
Inspirativno i poučno predavanje “Prve godine – temelj uspešnog razvoja dece” prisutnima u sali , ispred UNICEF-a, održale su Stanislava Vučković i Nataša Krstić, dok je gospodin Nathan Koeshall iz “Catalyst Balkans”, govorio o korporativnoj filantropiji.
Tokom tri panela, od učesnika diskusija, imali smo prilike da čujemo nešto više o ulozi digitalnih medija u promociji odgovornog poslovanja, koje su najbolje volonterske prakse u kompanijama, kao i o tome koliko daleko smo od razvijenih zemalja kada je reč o održivom razvoju.
Partneri koji su podržali konferenciju su: “Vojvođanska banka”, “Telenor Fondacija”, “Delta Fondacija”, “Carlsberg Srbija”, “Doncafé”, “Aqua Gala” i UNICEF.