U susret sajmu turizma, kako predstaviti nabolje što imamo

Izvor: RTS, 14.Feb.2016, 09:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

U susret sajmu turizma, kako predstaviti nabolje što imamo

Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović rekla je za RTS da će se srpska ponuda kao i svake godine standardno predstaviti u hali četiri Beogradskog sajma i TOS je uložio veliki napor da bude konkutentniji u odnosu na inostranu ponudu.
"Gde još niste bili", razmislite do 18. februara, kada baš pod tim sloganom počinje Međunarodni sajam turizma u Beogradu. 

Početak godine >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << obeležili su soortski događaji, dva evropska prvenstva. Gostujući u Dnevniku RTS-a, irektorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović rekla je da tako značajna prvrnstva koja smo imali ove godine i manifestacije tog tipa uvek značajno doprinose poboljšanju turističkog prometa i povećanju broja gostiju koji borave u našoj zemlji.
"Ono što je najznačajnije je taj imidž koji oni donose sa sobom tako da u tom smislu gledano izuzetno su bila značajna dobar su start za ovu godinu i dobar preduslov za odličan rezultat ove godine kada je turizam u pitanju", rekla je Labovićeva. 
Prema njenim rečima, prirodno je bilo da februar bude mesec turizma da jer u ovom mesecu imamo međunarodni sajam turizma.
"Mi smo u TOS-u odlučili da ga proglasimo mesecom turizma, započeli smo sa raznim kampanjama, fejsbuk kampanje, kviza, otvorili smo novi infocentar što se pokazalo izuzetno dobro, s obzirom da je na atraktivnijoj lokaciji bićemo dostupniji našim sugrađanima i turistima, krenuli smo sa kampanjama po tržnim centrima u Beogradu, Novom Sadu, biće i u Nišu", rekla je direktorka.
Kako ističe, generalno gledano TOS je u konstantnoj kampanji i kao kruna će doći sajam turizma "gde ćemo poentirati kada je turizam u pitanju".
Labovićeva kaže da će se srpska ponuda kao i svake godine standardno predstaviti u hali četiri Beogradskog sajma, cela hala je hala Srbije i TOS je uložio veliki napor da bude konkutentniji u odnosu na inostranu ponudu.
"Ono što je novina u sajamskom predstavljanju je da smo uneli smo neke inovacije u prezentaciji, tako da ćemo imati nove mobilne aplikacije jer tako želimo da pratimo trendove i da iskočimo iz uobičajkenog", kaže Labovićeva.
Dunav, reke i jezera biće glavna tema, ali pored toga, biće manifestacije kao što su 160 godina Nikole Tesle - za to je napravljen poseban kutak jer je to značajn jubilej za ovu godinu.
Gradski odmori, banje, planine - sve će biti prisutno, kaže direktorka TOS-a. 
Istakla je da su domaći turisti tokom prošle godine pokazali veće interesovanje za boravak u zemlji, što zbog subvencionisanih vaučera, što zbog bolje promocije.
"U tom smislu mi i ove godine nastavljamo sa tom kampanjom - gde želimo da se posebno obratimo domaćim turistima jer tu ima dosta potencijala ako uzmemo u obzir da nakon sedam godina smo prvi put imali rast prošle godine - zaista bismo da se taj trend nastavi  ubuduće jer Srbija ima dosta toga da ponudi i da konkuriše svetskim destinacijama", rekla je Labovićeva.  

Nastavak na RTS...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.