Izvor: N1 televizija, 23.Jan.2017, 20:36   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Rok od osam dana za reklamaciju računa za struju

Nakon što su na adrese brojnih domaćinstava stigli od 100 do 150 odsto veći računi za struju, Elektroprivreda Srbije poziva građane koji sumnjaju u ispravnost istih, da podnesu reklamacije po regularnoj proceduri na šalterima EPS-a u elektrodistribucijama. Otvoreno je, međutim, pitanje kako je do greške došlo i ko u Srbiji zapravo očitava brojila?

Izvor: N1info

Nastavak na N1 televizija...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta N1 televizija. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta N1 televizija. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.