Evo šta bogati rade u slobodno vreme

Izvor: Kurir, 29.Sep.2016, 13:41   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Evo šta bogati rade u slobodno vreme

.

Kada multimilioneri imaju slobodnog vremena, sve je ekstravagantno, na primer – skupljaju stare automobile ili putuju svetom Ipak, najčešći hobi imućnih je filantropija

Iz godine u godinu najbogatiji ljudi današnjice sve više zaveštavaju svoju imovinu i sve češće je se odriču Ovaj trend nisu započeli ali svakako jesu ustoličili Bil Gejts i Voren Bafet kroz javno dato obećanje da će (za života) pokloniti bar polovinu svoje imovine i sredstava
>> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir <<
Ali ima i onih koji se i dalje drže tradicionalnih hobija Kompanija Wealth-X sprovela je istraživanje i evo liste zanimacija, od poslednjeg do prvog mesta Dakle, čime se bogati bave u slobodno vreme?

20 Skijanje (7,2%) – prilično očekivano

19 Satovi (7,7%) – ne pravljenje, kupovina

18 Pecanje (7,8%) – najčešće u tropskim morima, naravno

17 Nakit (8,1%) – opet kupovina, ali stvari koje se kvare ređe od satova

16 Lov (8,8%) – sa čitavom svitom, konjima i psima

15 Kuvanje (10,9%) – zaista jeste rad na sebi, a podrazumeva i posedovanje restorana

14 Golf (11%) – ovo ste već znali

13 Događaji vezani za kulturu (12,1%) – i organizacija i učestvovanje

12 Čitanje (12,3%) – nikada ne prestajte da ulažete u sebe

11 Fudbal (13,1%) – ne igranje, misli se na posedovanje klubova

10 Kolekcionarstvo (14,1%) – automobili, satovi i nakit, ali stariji

9 Automobilizam (14,5%) – i bogati vole da imaju najbolja kola

8 Vežbanje (14,8%) – jer zdravlje ne može da se kupi

7 Jedrenje (14,9%)–- uvek se traži vetar u leđa

6 Vina (15,9%) – da imaju u čemu da uživaju nakon napornog dana

5 Politika (22,2%) – sigurnost da će ostaviti traga u istoriji

4 Moda (25,2%) – podržavaju modne kuće i tako imaju i savršeni izgled za svaku priliku

3 Umetnost (28,7%) – kolekcije ostaju i nakon smrti

2 Putovanja (31%) – lakše je kada imate sopstvenu kompaniju

I, naravno, na prvom mestu je već pomenuta filantropija: čak 56,3% multimilionera slobodno vreme provodi planirajući koju će akciju ili udruženje podržati

Prirodno se postavlja pitanje da li zaista i uživaju u svojim „vanškolskim” aktivnostima Sigurno je da im sve s navedene liste predstavlja zadovoljstvo, ali podjednako je sigurno i to da neke stvari rade zbog pozitivne slike koju tako stvaraju u javnosti

Svako od njih ima snažan tim za odnose s javnošću koji mudro bira ono što ostavlja najjači i najdugotrajniji utisak Jer imidž je sve Zato je vrsta informacija koje dolaze do javnosti ključna kako za određenog multimilionera lično, tako i za njegove kompanije Poslovni uspesi su nastajali i nestajali zbog PR-a Pa ako krećete na put do vrha, ozbiljno razmislite i o tome čime ćete se baviti kada se radni dan završi Jer mali fudbal u balonu je stvar prošlosti

Autor: Promo tekst

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.