TF BOR: Studentski simpozijum o strategijskom menadžmentu [NAJAVA]

Izvor: Bor030.net, 21.Maj.2016, 21:43   (ažurirano 02.Apr.2020.)

TF BOR: Studentski simpozijum o strategijskom menadžmentu [NAJAVA]

U periodu od 28. do 30. maja održaće se 12. Internacionalni studentski simpozijum o strategijskom menadžmentu, paralelno sa Internacionalnom majskom konferencijom, koja već godinama okuplja eminentne stručnjake iz oblasti menadžmenta, ekonomije i srodnih nauka.

Svake godine Studentski simpozijum o stategijskom mendžmentu privlači veliki broj studenata osnovnih i master studija, koji na taj način imaju mogućnost aktivnog učestvovanja na Majskoj konferenciji, i to potpuno >> Pročitaj celu vest na sajtu Bor030.net << besplatno.

Glavna tema ovogodišnjeg simpozijuma je “Ekološka svest kao univerzalna evropska vrednost”, što je jedna od aktivnosti V4 projekta: “Environmental awareness as a universal European Value”.

Osnovni cilj ovog projekta jeste jačanje saradnje Odseka za menadžment, Tehničkog fakulteta u Boru sa partnerima iz Višegrad grupe: Mađarskom, Poljskom, Češkom i Slovačkom.

Studentski simpozijum finansijski je podržan od strane Internacionalnog Višegrad fonda, a u okviru projekta, organizovano je i zajedničko istraživanje profesora i studenata borskog Odseka za menadžment, kao i njihovih kolega sa partnerskih institucija.

Na Studentskom simpozijumu biće predstavljeni rezultati zajedničkog istraživanja i organizovaće se radionice na temu ekološke svesti mladih.

Više informacija o učešću na Simpozijumu i o projektu, možete dobiti na sajtu katedre.
Pogledaj vesti o: Bor

Nastavak na Bor030.net...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Bor030.net. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Bor030.net. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.