Blogovi

ROI za život

Izvor: Eniac 12.Apr.2024, 23:06

Pre nekoliko meseci u gostima sam imao drugaricu koju poznajem skoro 20 godina. Ono što je interesantno u odnosima sa bliskim ljudima, pogotovu kada se viđanja ne dešavaju toliko često, jeste da je taj odnos jasno ogledalo vaše ličnosti. Kroz takav odnos bolje razumete ko ste, šta ste i kako se menjate. Ovaj put, najbistriji odraz u ogledalu ostavila je moja, na trenutke, neurotična potreba da sve i uvek optimizujem. Da iz svake prilike, svakog mesta i, najbitnije, svakog sata probam da izvučem...

Detaljnije >>

Kako vaša onlajn zajednica postaje vaš model poslovanja i (dodatnih) prihoda? – Ep. 1 serijala “Megatrend: 50 nijansi decentralizacije veba”

Izvor: Dragan Varagić 24.Feb.2024, 13:02

Ovaj članak je namenjen pojedincima i kompanijama koji imaju više pratilaca na društvenim medijima, koji kreiraju sadržaj, i koji žele da imaju osnovni ili dodatni prihod od podrške svoje onlajn zajednice. Za početak, ukratko: Razmotrite mogućnost pretvaranja vaše online zajednice u izvor prihoda putem community biznis modela. Razmislite o različitim načinima finansiranja, objedinjujući jednokratna i kontinualna sredstva, korišćenjem mogućnosti monetizacije sadržaja i aktivnosti. ...

Detaljnije >>

Šta su kanali marketinga? Kanali komunikacije i tehnike promocije

Izvor: Dragan Varagić 10.Feb.2024, 22:00

Kompanija distribuira svoje poruke preko kanala komunikacije, gde dolazi do svoje publike, koju pretvara u kupce putem tehnika promocije. Marketing kanali (taktike marketinga) = Kanali komunikacije (Mesto komunikacije) + Tehnike ili taktike promocije (Način komunikacije) Aktivnosti oko kanala komunikacije i tehnika promocije zajedno predstavljaju često korišćeni termin - marketinški kanali. Kanali marketinga: Strategije i taktike koje objedinjuju karakteristike mesta komunikacije sa aktivnostima...

Detaljnije >>

Mega-trend: Pad zavisnosti od dominantnih digitalnih platformi i zajednica

Izvor: Dragan Varagić 29.Jan.2024, 09:42

Poslednjih godina i sami ste mogli osetiti značajan trend: Kompanije postepeno smanjuju svoju zavisnost od dominantnih digitalnih platformi poput Facebooka i Instagrama. Ova promena ne znači napuštanje ovih platformi, već diverzifikaciju pristupa kako bi se direktnije i ličnije angažovali sa ciljanim korisnicima i kupcima. S jedne strane, većina kompanija tek treba da usvoji strategiju korišćenja većeg broja različitih kanala, uključući i dominantne platforme, kao i interakciju...

Detaljnije >>

Šta je metastaziranje digitalnih agencija?

Izvor: Dragan Varagić 01.Jan.2024, 19:22

Kako da znate da li vaša digitalna agencija radi ugovoreni posao dovoljno dobro za vas? Šta je potrebno da biste angažovali kvalitetnu digitalnu agenciju? Šta su koordinatori za aktivnosti digitalnog marketinga? Kako većina kompanija koje koriste digitalne agencije nemaju dovoljno znanja iz oblasti digitalnog marketinga, veće i kvalitetnije digitalne agencije su s pravom zaštitile svoje interese na nivou definisanja obima posla, procesa rada, korišćenih metrika, načina izveštavanja,...

Detaljnije >>

ProGlas 2.0: Veštačka inteligencija predlaže mape puta za smanjivanje dubokih razlika u srpskom društvu

Izvor: Dragan Varagić 16.Dec.2023, 14:54

"ProGlas" je inicijativa za dubinske promene političkog i društvenog sistema u Srbiji, ka obnovi demokratije, pokrenuta od strane osoba koje nemaju "nameru da se bore za bilo kakve pozicije i funkcije, niti da se upuštaju u igre vlasti i moći". Do 04.12.2023. g. "ProGlas" je potpisalo preko 167.000 građana Srbije. Ovo je prvi put, koliko znam, da se u savremenom političkom životu pojavila sistemska inicijativa za promenu načina razmišljanja o tome šta jeste i šta bi trebalo da bude politički...

Detaljnije >>

Kako izbeći korak unazad: Vodič kroz izazove ažuriranja sadržaja i servisa

Izvor: Dragan Varagić 03.Dec.2023, 06:55

Suočavanje s problemima kada vaš novi sadržaj ili servis ne dostiže kvalitet prethodnog, može biti zastrašujuće za svaku odgovornu osobu i kompaniju koja je pokušala da unapredi svoj digitalni nastup. Koliko vam se dopada kada platforme kao što su YouTube i LinkedIn eksperimentišu sa plaćenim servisima i oglašavanjem, tako što vam stalno izlaze njihove ponude? Ovi primeri bi trebalo da pokažu kako svako ažuriranje sadržaja ili servisa nosi sa sobom rizik od nazadovanja iskustva...

Detaljnije >>