Izvor: Kurir, 29.Maj.2016, 12:55 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Spark.me 2016 Iskra kreativnosti i energije
.
Nakon što su domaćini Nataša Đukanović i Vladimir Vulić sa svojim timom, bez koga kako kažu ne bi bilo ni Sparkme, kao ni bez partnera, otvorili konferenciju, počeli su da se ređaju govornici, najveći svetski stručnjaci iz oblasti menadžmenta, inovacija, upravljanja promenama, preduzetništva i generalno Interneta
A govornik koji je otvorio Sparkme 2016 bio je Brajan Solis (Brian Solis) iz San Franciska, jedan je od atraktivnijih predavača konferencije, >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << obzirom da su pregovori za njegov dolazak trajali od oktobra prošle godine Najpoznatiji marketing stručnjak, analitičar i pisac na svetu, tvrdi da se budućnost brenda zasniva na iskustvu i da je deljenje trenutka mnogo veće od samog momenta Prvi put se pojavio na nekoj konferenciji u regionu što je izazvalo još veće interesovanje posetilaca Spark Me konferencije,u prilog tome govori i puna Konferencijska sala Mediteran hotela u Bečićima
Govornik koji nije bio ništa manje interesantan je Paul Papadimitriu (Paul Papadimitrou), biznis inovator, strateg i svetski priznat predavač iz Londona Smatra da tehnologija može naše živote učiniti boljim
Prvi potvrđeni Sparkme predavač, Džon Bredford (Jon Brandford) jedan od ključnih aktera u izgradnji startap zajednice u Evropi, kaže da ako dobijete malo novca i puno ljubavi i podrške, postaje vrednije od mnogo novca
Nakon trojice muškaraca, usledila je Danica Kombal, reč je o izvršnoj direktorki Everywhere Agency, američke marketinške agencije specijalizovane za društvene medije i rad sa uticajnim online korisnicima Poručila je da influence marketing (alat marketing promocije koji ima za cilj da promoviše određeni proizvod ili uslugu kroz angažovanje uticajnih ljudi) mogu koristiti samo osobe sa puno strasti
Dejv Hejns (Dave Haynes) član je investicionog tima Seedcampa, fonda sa sedištem u Londonu specijalizovanog za prvu rundu investiranja u startapove
Skot Morison (Scott Morrison), bivši direktor marketinga u kompanijama Diesel, Levis i Activision – njegov govor je bio vezan za radno kreativno okruženje Morisonov novi poslovni poduhvat je “The Boom!”, pokret koji ima za cilj da omogući liderima, njihovim timovima i organizacijama u celini da sagledaju nove perspektive i savladaju nove alate, kako bi pokrenuli nove intuitivne i kreativne projekte
Toni Konrad (Tony Konrad), serijski preduzetnik iz San Franciska i investitor u neke od najvećih tehnoloških startapova današnjice, osnivač je i izvršni direktor kompanije aboutme, onlajn platforme koja korisnicima omogućava da na jednostavan način, kreiranjem ličnog veb sajta, predstave sebe na internetu
Za kraj prvog dana Konferencije usledilo je Sparkme startup takmičenje, gde je deset polufinalista svoju ideju predstavilo međunarodnom žiriju Na osnovu njihovih prezentacija i odgovora na pitanja žirija, odabrane su tri ekipe finalista koje će imati priliku da svoju ideju detaljnije predstave drugog, odnosno posljednjeg dana konferencije, 29 maja Najbolje ocenjeni startap će dobiti dve povratne avionske karte za San Francisko, hotelski smeštaj za tri dana za dve osobe i priliku da ostvari svoj san i od 12 do 14 septembra predstavi svoj projekat vodećim svjetskim investitorima i medijima na TechCrunch Disrupt “Aleji preduzetnika” u San Francisku Interesentno je to da se na ovogodišljem Sparkme startup takmičenju, takmičilo veliki broj crnogorskih startapova, što predstavlja indikator rasta i razvoja crnogorskog startapa
Jedno je sigurno, iskra kreativnosti i energije na Sparkme se ne gasi ni drugog dana konferencije
Posetioci ovogodišnje konferencije su iz oko 17 razlicitih zemalja širom sveta Obzirom da Sparkme nudi brojne šanse za biznis jer okuplja lidere iz poslovnog sveta, sveta tehnologije i marketinga, startapove sigurni smo da su ljudi željni znanja, uživali
J Rajković, urednik portala Intervju
Photo by Nikola Spasov